گمانه‌زني‌هاي انتخاباتي؛

حضور پيشرو تيم حفاظت آيت الله هاشمي در وزارت کشور + توضيحات محسن هاشمي

يک منبع آگاه گفت:صبح امروز پيشرو تيم حفاظت "آيت الله علي اکبر هاشمي رفسنجاني" با حضور در ستاد انتخابات کشور شرايط را براي حضور احتمالي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مورد ارزيابي قرار داد. البته ساعتي بعد از انتشار خبر فوق منبع آگاه ديگري در وزارت کشور در تماس با باشگاه خبرنگاران خبر حضور پيشرو تيم حفاظتي هاشمي در ستاد انتخابات را تکذيب کرد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور؛ ثبت نام از نامزدهاي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در حالي از صبح روز سه شنبه 19 ارديبهشت ماه آغاز شده که تاکنون اشخاص و چهره‌هاي مختلفي با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرده‌اند.

اما چهارمين روز ثبت نام از نامزدها در حالي آغاز شده است که برخي چهره‌هاي برجسته که احتمال حضور آن‌ها مي‌رفت تا به اين لحظه ثبت نام نکرده‌اند؛ولي گمانه‌زني‌هايي در اين رابطه وجود دارد.

"علي اکبر هاشمي رفسنجاني" رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام يکي از افرادي است که گمانه زني‌هاي زيادي در خصوص حضور وي در ستاد انتخابات کشور به منظور ثبت نام در يازدهمين دوره رياست جمهوري وجود دارد.

در همين راستا يک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور گفت: آيت الله "هاشمي رفسنجاني" فردا شنبه 21 ارديبهشت ماه براي ثبت نام در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور خواهد يافت و به همين منظور صبح امروز پيشرو تيم حفاظت آقاي "هاشمي" با حضور در ستاد انتخابات کشور شرايط را براي حضور احتمالي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مورد ارزيابي قرار داد.

البته ساعتي بعد از انتشار خبر فوق منبع آگاه ديگري در وزارت کشور در تماس با باشگاه خبرنگاران ضمن ارائه توضيحاتي در اين خصوص خبر حضور پيشرو تيم حفاظتي هاشمي در ستاد انتخابات را تکذيب کرد.
 
 
تیم حفاظت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به وزارت کشور نرفته است
 
اما محسن هاشمی رفسنجانی" فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی "در گفتگو با فارس با اشاره به انتشار خبری مبنی بر حضور تیم حفاظت هاشمی رفسنجانی در وزارت کشور، گفت: چنین خبری از اساس کذب است و هیچ تیمی از سوی گروه حفاظت آیت‌الله هاشمی به وزارت کشور نرفته است.
وی درباره احتمال کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: درباره این موضوع حرفی نمی‌زنم.

انتهای پیام/


 
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار