اصفهان/

بومی سازی بازیهای رایانه ای بستری برای خلق حماسه سیاسی اقتصادی است

دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای (۲۰۱۳ (IRANGDC گفت:بومی سازی بازیهای رایانه ای متناسب با فرهنگ و عقاید اسلامی بستری برای خلق حماسه سیاسی اقتصادی است.

مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان با اشاره به تهاجمات فرهنگی دنیای غرب بویژه از طریق فضای رسانه ای در قالب بازیهای رایانه ای ایران هراسی ،اسلام هراسی و شیعه هراسی افزود: امروز طراحی و ساخت بازیهای رایانه ای به دست دانشجویان و جوانان متعهد، غیرتمند و متخصص کشورمان نقش موثری و متقابلی با مبارزات فرهنگی دشمن در حوزه فناوری اطلاعات و دنیای رسانه است.

وی افزود: ساخت بازیهای بومی متناسب با فرهنگ و عقاید اسلامی توسط کارشناسان بازی سازی در داخل علی رغم اینکه مصداق خلق حماسه سیاسی در مبارزه با سیاستهای ایران هراسی و اسلام هراسی دشمن است با تجاری سازی و تولید در مرحله انبوه نیز می تواند گامی در راستای خلق حماسه اقتصادی باشد.

این مدیر گروه IT دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان مقابله به مثل با شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمنان در فضای بین اللملی مجازی و عرصه رسانه بویژه بازیهای رایانه ای را تاکید کرد و گفت: تولید بازیهای رایانه ای زبان روز نسل جوان و تشویق آنها به مبارزه ای فرهنگی با دشمن است.

اسماعیلی افزود: تولید بازیهای رایانه ای با محوریت تجاری سازی فعالیت های علمی پژوهشی مبنی بر تولید علم و ثروت علمی و دانشگاهی یکی دیگر از راهکارهای خلق حماسه اقتصادی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری است.

وی در پایان با اشاره به تشکیل کارگروه ناظران در دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای (۲۰۱۳ (IRANGDC گفت: نظارت بر تمام امور اجرایی مسابقه قبل از آغاز و در زمان برگزاری آن از قبیل ثبت نام، اسکان و پذیرش،کارگروه داوران، خدمات دهی(امور فنی و امکانات آی تی)، پذیرایی،نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه از جمله مسئولیتهای این کارگروه است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.