در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه کتاب ؛

اعلام برنامه‌های جانبی نمایشگاه از زبان "الهیاری‌" و "اسماعیلی‌"

بخش بین‌الملل بیست‌وششمین نمایشگاه بیتن‌المللی کتاب به واسطه برگزاری مراسم اختتامیه این نمایشگاه در سالن مراسم‌ها واقع در ضلع جنوبی مصلی‌ شاهد تقدیر از ناشران سال 91 توسط مسئولان خواهد بود.

"محمد الهیاری‌" معاون امور نمایشگاهی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با ذکر این مطلب که انشاالله قرار  است مراسم اختتامیه بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی تهران روز شنبه 21 اردیبهشت سال جاری در ساعت 11 صبح برگزار شود، گفت: سالن مراسم‌ها واقع در ضلع جنوبی مصلی‌ و جنب بخش بین‌الملل بیست‌و‌ششمین نمایشگاه کتاب تهران در آخرین روز فعالیت شاهد تقدیر مسئولان برگزاری نمایشگاه از ناشران سال 91 خواهد بود.



وی در ادامه افزود: ارسال دعوت‌نامه برای شخصیت‌های فرهنگی و نمایندگان مجلس از امروز شروع شده است.
"الهیاری‌" در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص آمار بازدید از نمایشگاه باید ذکر کرد که کمیته روابط‌عمومی بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران براساس شمارش‌های دقیقه‌ای و آمارهای ارائه شده از شرکت مترو در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
همچنین "علی اسماعیلی‌" رئیس بیست‌و‌ششمین نمایشگاه کتاب تهران در خصوص مراسم اختتامیه این نمایشگاه گفت: تجلیل از ناشران غرفه‌دار از نظر پوشش و رونمایی‌ از 10 جلد کتاب از برنامه‌های دیگر مراسم اختتامیه نمایشگاه به حساب می‌آید.
لازم به ذکر است؛ مراسم اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت 13 روز شنبه به اتمام می‌رسد.
گفتنی است؛ بنابر پیشنهاد و تذکرات معاون اموری نمایشگاهی بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی تهران بهتر آن است که خانواده در 2 روز پایانی فعالیت نمایشگاه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده و در صورت علاقمندی به بازدید از بخش کودک و نوجوان از طریق ایستگاه مترو مصلی‌ وارد نمایشگاه شوند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار