نماينده مردم آستارا:

نقش محوري گمرك آستارا در توسعه رابطه تجاري بين ايران و جمهوري آذربايجان

نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي گفت: گمرك نقش اساسي در توسعه روابط بين ايران و جمهوري آذربايجان و تحكيم دوستي و مودت بين دو ملت همسايه دارد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، صفر نعيمي در بازديد از گمرك آستارا افزود: گمرك علاوه بر نقش‌آفريني در روابط تجاري با كشورهاي خارجي، در ايجاد اشغال و رونق اقتصادي در سطح شهرها و استان‌ها نيز نقش محوري ايفاء مي‌كند و اين امر درخصوص شهرستان آستارا به لحاظ برخورداري از قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي فراوان اقتصادي حائز اهميت بيشتري است.

بر اساس اين گزارش؛ گمرك آستارا نماينده مردم اين شهر در مجلس در جريان اين بازديد از دواير مختلف گمرك آستارا از جمله صادرات، واردات، ترانزيت و مسافري ديدن كرد و از تلاش و زحمات مديركل و كاركنان اين گمرك در ارائه خدمات به ارباب رجوع قدرداني به عمل آورد.

براساس اين گزارش جهانگير بخشي مديركل گمرك آستارا نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي از عملكرد اين گمرك در سال 91 و برنامه‌هاي آتي آن خواهان افزايش تعامل و مساعدت سازمان‌هاي همجوار در جهت خدمات‌رساني مطلوب‌تر به ذي‌نفعان شد.

اين گزارش همچنين حاكيست يك دوره آموزشي كنوانسيون تجديدنظر شده كيوتو با شركت تمامي ارزيابان و كارشناسان امورگمركي اين گمرك در محل دفتر آموزش گمرك آستارا برگزار شد و از سوي مديركل گمرك به نفرات اول تا سوم آزمون مربوط جوايزي اهدا گرديد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار