در پي اظهارات آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني درباره ولايت فقيه صورت گرفت

نامه 90 نماينده به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام

نماينده مردم دشتستان از نامه 90 نماينده مجلس به آيت الله هاشمي‌رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، در واکنش به اظهارات وي درخصوص مسئله فلسطين و ولايت فقيه خبر داد.

"سيدمهدي موسوي‌نژاد" نماينده مردم دشتستان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره واكنش نمايندگان به به اظهارات اخير آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني درباره مقام عظمي ولايت و مسئله فلسطين، گفت: 90 نماينده طي نامه‌اي درصدد پاسخ‌گويي منطقي و مستدل به اظهارات رئيس مجمع‌تشخيص‌مصلحت برآمدند که تعداد نمايندگان امضاء‌كننده درحال افزايش است.
 
وي در ادامه افزود:" آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني" در سخنراني اخير خود عنوان كرده بود كه مسئله فلسطين به ايران ارتباطي ندارد و اين مشكل اعراب با اسرائيل است و ما با اسرائيل سر جنگ نداريم، لذا نمايندگان در اين نامه با استدلال اينكه، آزادی فلسطین یکی از آرمان‌های حضرت امام (ره) بوده است، به اظهارات وي پاسخ دادند.
 
اين نماينده مجلس در ادامه با اشاره به سخنراني آيت‌الله هاشمي رفسنجاني درخصوص مسئله ولايت‌فقيه به پاسخ نمايندگان اشاره كرد و اظهار داشت: نمايندگان در اين نامه اعلام كرده‌اند كه مسئله ولايت نيز يكي ديگر از آرمان‌هاي حضرت امام(ره) بوده و ايشان فرموده‌اند ولايت فقيها، همان ولايت رسول‌الله است.
 
 
 موسوي‌نژاد در پايان خاطرنشان كرد: اظهارات اخير هاشمي‌رفسنجاني با آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب و بيانات امام (ره) و مقام‌معظم رهبري منافات دارد که در اين راستا نمايندگان در صدد پاسخگويي به اظهارات وي برآمدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هاشمی ، رفسنجانی ، ولایت ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار