حاشیه‌های حضور روحانی در دانشگاه شهید بهشتی؛

روحانی دیر می‌آید، زود می‌رود، رأی هم می‌خواهد

اطرافیان حسن روحانی با تعجب فراوان با سالن خالی از جمعیت مواجه شدند. دانشجویان به علت بدقولی روحانی و به نشانه اعتراض سالن را ترک کرده بودند.

 به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ادامه سلسله نشست‌های "حماسه حضور" حسن روحاني در دانشگاه شهید بهشتی حضور يافت.

* تأخیر 1.5 ساعته روحانی

 طبق برنامه‌ریزی‌های از قبل انجام شده، قرار بود که نشست مذکور رأس ساعت 11 برگزار شود، ولي تأخیر یک ساعته و نيمه‌ي روحاني در دانشگاه، دلخوري  دانشجويان را به همراه داشت.

* روحاني مي‌آيد يا نمي‌آيد؟

بيان جملاتی از قبیل "روحانی دیر می‌آید، زود می‌رود، رأی هم می‌خواهد!" ، "کاندیدای بدقول رئیس‌جمهور خوبی براي کشور نيست" و يا اينکه "روحاني مي‌آيد يا نمي‌آيد" بارها از سوي دانشجويان مرتبا تکرار مي‌شد.


* ترک سالن جلسه از سوي دانشجويان معترض

بعد از اعلام تاخير روحانی مبني بر ورودش در دانشگاه از سوي مجري برنامه در ساعت 12 تعدادی از دانشجويان به نشانه اعتراض سالن مملو از جمعيت را ترک کردند.

*دکتر وقتش را تنظیم کرده بود

اطرافیان حسن روحانی علت تأخیر وی را حضور در وزارت کشور به علت ثبت‌نام در انتخابات رياست‌جمهوري و محاصره‌اش از سوي خبرنگاران عنوان کردند و گفتند دکتر وقتش را تنظيم کرده بود.


*تعجب حامیان روحانی از سالن خالی از جمعيت

اطرافیان و حاميان روحانی با تعجب فراوان با سالن خالی از جمعیت مواجه شدند. دانشجویان به علت بدقولی روحانی و به نشانه اعتراض سالن را ترک کرده بودند.

* بالاخره روحاني آمد

بالاخره ساعت 12:20 روحانی در دانشگاه حاضر شد و با اعتراض دانشجويان مواجه شد که برخی هم خطاب به وی می‌گفتند: "دکتر دیر آمدي! "

* قرائت بیانیه از سوی دانشجویان اصلاح‌طلب

یکی از دانشجویان اصلاح‌طلب در ابتدای برنامه به قرائت بیانیه‌ای به حمایت از روحانی و اصلاح‌طلبان پرداخت که این مسئله موجب واکنش دانشجویان انجمن اسلامی در دانشگاه شد و براي دقايقي درگيري جزئي را به وجود آورد.

*عذرخواهي روحاني از دانشجويان

روحاني در آغاز سخنراني‌اش در جمع دانشجويان از تمامي افراد حاضر در سالن به علت تاخيرش عذرخواهي کرد و گفت: چاره‌اي جزء عذرخواهي از شما دانشجويان ندارم و اميدوارم مرا ببخشيد.

 * مجادله دانشجويان با روحاني

تعدادي از دانشجويان در اعتراض به سخنان روحاني در ارتباط با مسائل هسته‌اي و انتقاد از دولت احمدي‌نژاد، خواستار شفاف‌سازي مباحث از سوي وي شدند که اين کانديدااي انتخاباتي باز هم به تکرار مباحث خود پرداخت؛ اما دانشجويان از صحبت‌هاي روحاني قانع نشدند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار