نصيري زاده در نشست خبري:

به نفع آيت‌الله هاشمي از صحنه انتخابات رياست جمهوري کنار مي‌کشم

دبير کل مجمع متخصصين گفت: تنها به نفع آيت الله هاشمي رفسنجاني صحنه انتخابات رياست جمهوري را ترک مي کنم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور "خسرو نصيري زاده" کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در نشست خبري خود در وزارت کشور درباره ديدار روز گذشته با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني گفت: در جلسه‌اي که با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني داشتيم، از وي براي حضور در عرصه انتخابات رياست جمهوري دعوت کرديم اما وي اعلام کرد تا زماني که با مقام معظم رهبري در اين باره مشورت نکند اظهار نظر نمي‌کند.

وي افزود: اگر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري شود، به نفع وي صحنه انتخابات را ترک خواهم کرد.

نصيري زاده تصريح کرد: بنده صحنه انتخابات رياست جمهوري را به نفع خاتمي ترک نمي‌کنم و تنها با حضور هاشمي از انتخابات انصراف خواهم داد.

وي درباره تاييد و يا عدم تاييد صلاحيت خود از سوي شوراي نگهبان اظهار داشت: براساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي دبيران کل احزاب مصداق رجال سياسي و مذهبي هستند لذا اميدوارم از سوي شوراي نگهبان تاييد صلاحيت شوم.

وي افزو: منابع و تبليغاتي بنده از سوي نخبگان تامين مي‌شود.

نصيري زاده درباره اينکه ميزان راي آوري اش به چه ميزان است تصريح کرد: با توجه به همايش هايي که در برخي از شهرهاي کشور برگزار کردند ميزان اقبال مردم نسبت به خود را بالا ديدم.

وي خاطر نشان کرد: بر اين اعتقادم که انتخابات پيش رو دو مرحله‌اي خواهد بود و بنده در مرحله دوم حضور خواهم داشت و پيروز عرصه انتخابات خواهم بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: صحنه ، انتخابات ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار