در جمع خبرنگاران مطرح شد

پاسخ لنکراني نسبت به حضور آيت‌الله هاشمي در انتخابات رياست جمهوري

کاندیدای جبهه پايداري در يازدهمين انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبني بر حضور "آیت الله هاشمی رفسنجانی" در انتخابات گفت: فکر می‌کنم که کشور ایران به فکرهای جوان بیشتری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، "کامران باقری لنکرانی" کاندیدای جبهه پايداري در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما آمده‌ایم تا نشان بدهیم در کشورمان پول و وابستگی خانوادگی و وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت کار نمی‌کند بلکه آنچه که کار می‌کند ایمان‌های روشن،‌ اندیشه‌های والا، نو‌آوری، تلاش و کار فراوان است و امیدواریم دولت یازدهم بتواند نمادی برای این حرکت مومنانه برای حل مشکلات کشور باشد. 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به اینکه گویا شورای نگهبان برای تایید صلاحیت‌ها کاندیداها ارائه برنامه می‌خواهد، نظر شما در اینباره چیست؟ افزود: ما یک برنامه مدوني را در امور مختلف  تعیین کرده‌ایم که همين روزها رونمایی می‌شود.

وزیر بهداشت دولت نهم در پاسخ به سوالی درباره حضور "آیت الله هاشمی رفسنجانی" در انتخابات خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم که کشور ایران به فکرهای جوان بیشتری نیاز دارد تا انتخابات گذشته جبران شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۰:۳۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
فقط وعده بی عمل به مردم ندهید
آخرین اخبار