عضو جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل گفت:حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه از بعد نظامی اقدامی بزدلانه و غیر شجاعانه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران حسام عرفات در گفتگوی زنده با شبکه العربیه گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که این تجاوز را به شدت محکوم می کنم.حمله جنگنده های اسرائیلی به خاک سوریه در زمانی رخ داد که ارتش عربی سوریه مشغول نبرد با گروه های تروریست و مزدوران اسرائیل در داخل خاک این کشور بود.

گروه هایی که برای تخریب و نابودی سوریه و هدف قرار دادن تاسیسات زیربنایی آن در جهت تحقق توطئه های اسرائیلی و آمریکایی در منطقه تلاش می کنند. بنابراین این حمله هوایی اقدامی اخلاقی نیست بلکه از بعد نظامی اقدامی بزدلانه و غیر شجاعانه است.

بنابراین اگر ارتش عربی سوریه مشغول جنگ داخلی نبود رژیم اشغالگر هرگز جرات نمی کرد چنین حمله ددمنشانه ای را انجام دهد. من معتقدم دولت سوریه پیشتر تصمیم رسمی نداشت تا به گروه های فلسطینی اجازه دهد از طریق مرز جولان به عملیات نظامی علیه اسرائیل اقدام کنند اکنون نیز چنین تصمیمی اتخاذ نکرده است و هیچ بیانیه رسمی درباره اجازه دادن یا ندادن در این باره منتشر نشده است.

سوریه بر اساس موافقتنامه ای که پیشتر با طرف اسرائیلی امضا کرده است اجازه چنین کاری را به گروه های مقاومت برای حمله به اسرائیل از طریق منطقه جولان نمی دهد و به نظر من هنوز به این موافقتنامه پایبند است.
برچسب ها: حمله ، صهیونیست ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار