پنجعلی:

پرسپولیس از تعطیلات لیگ ضربه خورد/از خداحافظی کریمی شوکه شدم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعطیلات بیش از اندازه یکی از دلایل عمده شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی بود.

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم فوتبال پرسپولیس از تعطیلات بیش از اندازه در لیگ برتر، ضربه خورد و بازیکنان این تیم از لحاظ بدنی افت کرده بودند و نتوانستند بازی همیشگی شان را ارائه دهند اما بازیکنان سپاهان بر خلاف سرخپوشان به خاطر انجام بازی های آسیایی سرحال و آماده بودند و به خاطر همین گلهای خورده را سریع جبران می کردند. در مجموع سپاهانی ها نسبت به پرسپولیسی ها بهتر بازی کردند.

وی عنوان کرد: پرسپولیس قبل از تعطیلات روند رو به رشدی داشت اگر آن موقع مقابل سپاهان قرار میگرفت به طور حتم می توانست به راحتی این تیم اصفهانی را شکست دهد و قهرمان جام حذفی شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خداحافظی مظلومانه مهدوی کیا گفت: من هم از خداحافظی مهدوی کیا بدون جام ناراحت شدم لیاقت و شایستگی مهدوی کیا بالاست و مسئولان پرسپولیس باید بازی خداحافظی باشکوهی برای این بازیکن تدارک ببیند.

وی در مورد خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال گفت: من هم بعد از شنیدن این خبر شوکه شدم علی کریمی آماده و سرحال است می تواند چهار سال آینده هم برای فوتبال ما موثر باشد. کریمی براساس احساسات تصمیم خداحافظی نگرفته است به نظرم وی براساس شکست نفسی بیان داشته جایش را به جوانان می دهد اگر علی کریمی مصدوم نبود توانایی تغییر نتیجه مقابل سپاهان را داشت اما متاسفانه نتوانست برای پرسپولیس مثمرثمر باشد.

پنجعلی درباره تعویض های این بازی گفت: به نظرم گل محمدی باید زودتر مهدی مهدوی کیا را به مسابقه می فرستاد تا بازیکنان با حضور مهدوی کیا روحیه شان افزایش یابد.

وی درباره پایان فصل کابوس وار پرسپولیس بدون جام گفت: مسئولان پرسپولیس باید خیلی زودتر ژوزه را برکنار می کردند. پرسپولیس با گل محمدی نتایج خوبی گرفت و سیر صعودی را طی کرد اگر این بازی بدون وقفه و تعطیلی برگزار می شد پرسپولیس توانایی شکست سپاهان را هم داشت.

پنجعلی در پایان درباره راهکارش برای موفقیت پرسپولیس در فصل بعد گفت: واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی یکی از راهکارهای موفقیت است ثبات مدیریت و کادر فنی هم جزو عاملهای موفقیت پرسپولیس در فصل بعد است.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس دیشب در ضربات پنالتی مقابل سپاهان شکست خورد و جام حذفی را تقدیم اصفهانی ها کرد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.