احداث ساختمان پلیس راهور در منطقه 10

شهردار منطقه 10 از احداث ساختمان پلیس راهور با اعتبار 7 میلیارد تومان خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این طرح ملی تعامل فی مابین فرماندهی راهنمایی و رانندگی و شهرداری تهران برای توسعه خدمات مناسب ترافیکی و ایجاد زیرساخت های لازم در بهمن ماه سال گذشته کلیه خودرو ملی یک زمان بندی 2 ساله به اتمام خواهد رسید.
وی در ادامه افزود: تا کنون اقدامات متعددی درسطح منطقه به منظور ایمنی تردد عبور و مرور شهروندان صورت گرفته است و بر همین اساس این پروژه به مساحت 520 متر مربع واستفاده از اسکلت بتونی در زیر گروه ساختمان های ویژه طراحی و به اجرا گذاشته می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: پیش بینی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را 70 میلیارد ریال که مبلغ 25 میلیارد آن در سال جاری تأمین خواهد شد.
وی در ادامه افزود: این پروژه در خیابان آزادی، خیابان میمنت واقع است، عملیات اجرایی آن بر زیربنای 3500 متر مربع در 8 طبقه شامل فضای اداری، 20 طبقه زیر زمین و پارکینگ آغاز شده است.
وی خاطر نشان کرد: هدف اجرای طرح های راهنمایی و رانندگی، کنترل تخلفات، رسیدگی به تصادفات ارائه آموزش به شهروندان، ساماندهی ترافیکی و حضور سریع و آسان پلیس در صحنه های تصادف، تجهیز و در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه قرار می گیرد./ز
برچسب ها: احداث ، پلیس ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار