نعيمي‌رز درگفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

هتك حرمت به مقبره "حجربن عدي" اقدامي در جهت اختلاف‌افكني ميان شیعه و سنی

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با اشاره به هتك حرمت به صحابه پيامبر (ص) گفت: تخریب اماکن مقدس به دست وهابیت در طول تاریخ همواره وجود داشته و اينگونه اقدامات براي تشديد اختلاف ميان شیعه و سنی است تا در دنیای اسلام ثبات و پیشرفت صورت نگیرد.

"صفر نعيمي‌رز " نماينده آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واكنش به هتك حرمت به مقبره "حجربن عدي" يکي از صحابه پيامبر بزرگوار اسلام (ص) و اميرالمومنين(ع) توسط "جبهه النصره" در سوريه گفت: با آغاز درگيري در سوريه،  معارضين سوري دشمني خود را با شيعيان آغاز كرده‌اند بنابراين در پي آن از انجام هرگونه اقدام شرورانه  خوداري نمي‌كنند.
 
وي در ادامه افزود: هتك حرمت به اين صحابه بزرگوار توسط جبهه النصره بر خلاف انسانيت، شرع و اسلام بوده و اين گروه كور دل تنها به‌دنبال تخريب آرامگاه‌‌هاي متبركه و تشديد خشم و نفرت مسلمانان به‌ويژه شيعيان هستند.
 
نعيمي‌رز با تاكيد بر اينكه تخریب اماکن مقدس به دست وهابیت در طول تاریخ همواره وجود داشته، تصريح كرد: نمونه اين كينه توزي تخریب حرم امام حسین (ع) و حرم ائمه بقیع در مکه بود كه آنها با انجام اين گونه اقدامات به دنبال تشديد اختلاف ميان شیعه و سنی هستند تا در دنیای اسلام ثبات و پیشرفت صورت نگیرد.

نعيمي‌رز در پايان خاطر نشان كرد: استكبار جهاني بر اين تصور اشتباه هستند كه مي‌توانند با چنين اقداماتي اعتقادات مسلمانان را سست كنند اما تنها خشم مسلمانان را نسبت به خود بيشتر مي‌كنند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار