لرستان/

5 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد دورود قرار دارند

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دورود گفت: 5 هزار خانوار در قالب مستمری‌بگیر زیر پوشش و حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اسد اسدی گفت: از مهمترین اهداف تشکیل کمیته امداد توسط حضرت امام خمینی حمایت از محرومان و ایجاد عدالت در میان اقشار جامعه بوده است.

وی افزود: یکی از اقداماتی که ما برای تحقق این هدف انجام داده‌ایم، تحت پوشش قرار دادن نزدیک به 12 هزار نفر در شهرستان دورود بوده است.

اسدی تصریح کرد: در شهرستان دورود 5 هزار خانوار به طور مستمر در قالب مستمری بگیر تحت پوشش و حمایت کمیته امام قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: تمام مستمری‌های سال 91 در هر 12 ماه سال به همراه یک ماه عیدی که در هیئت دولت تصویب شده به تمام افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود خاطر نشان کرد: در طول سال تمام افرادی که تحت پوشش کمیته قرار دارند، رصد شده و سالیانه 10 درصد افراد محروم جایگزین خانوارهایی می‌شوند که از قدرت مالی قابل قبول برخوردار شده باشند.

وی یادآور شد: کمیته امداد در بخش فرهنگی نیز فعال بوده به نوعی که یک هزار دانش‌آموز و نزدیک به 250 دانشجو را تحت حمایت خود قرار داده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود در ادامه افزود: در مسایل فرهنگی خانواده‌ها نیز یک هزار و 600 نفر در فاز اول نظام جامع فرهنگی ساماندهی شدند.

اسدی یادآورشد: در این نظام ما چهار مشاور را به درون خانواده‌ها فرستاده و با این اقدام، تشخیص و برطرف کردن مشکلات خانواده‌ها توسط کمیته امداد به راحتی امکان‌پذیر است.
برچسب ها: لرستان ، دورود ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.