تهدید رژیم صهیونیستی علیه صحرای سینای مصر

منابع عربی از تهدید رژیم صهیونیستی علیه صحرای سینای مصر خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه القدس العربی؛ منابع نظامی عالی رتبه اسرائیل ابراز داشتند دوران چهل سال آرامش در صحرای سینا به سر رسید یا در حال به پایان رسیدن است در نتیجه اگر قدرت بازدارنده ای در میان نباشد کنترل گروه های جهادی در این منطقه ممکن نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری البشیر، در این گزارش آمده است: افزایش شلیک گلوله و موشک از صحرای سینا به اسرائیل سبب می شود تل آویو علیه عوامل ناامنی در سینا واکنش نشان دهد.

منابع اعلام خبر با بیان اینکه شرایط به گونه ای است که گویا اوضاع رو به پیچیده تر شدن است در برشمردن دلیل پیچیده شدن اوضاع، به آنچه که تداخل ماموریت امنیتی ارتش مصر و اسرائیل نام نهادند اشاره کردند و ابراز داشتند: شرایط امروز صحرای سینا نه تنها تهدیدی برای اسرائیل بلکه تهدیدی برای امنیت ملی مصر است.

در ادامه این گزارش به بیانیه گروه موسوم به "مجلس شورای مجاهدین" از گروه های تندرو در صحرای سینای مصر اشاره شد که در آن آمده است: تلاش دستگاه امنیتی دولت حماس در نوار غزه برای بازداشت اعضای مجلس شورای مجاهدین با اقدام روز سه شنبه صهیونیست ها در ترور هیثم مسحال یکی از فعالان مجلس شورای مجاهدین هم زمان شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار