حمله رژيم صهيونيستي به خبرنگاران فلسطينی براي جلوگيري از افشاي حقايق

رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از افشای حقایق خبرنگاران فلسطینی را با گلوله های جنگی، ماشین آب پاش و گاز اشک آور هدف قرار می دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات، کنفرانسی در رام الله واقع در کرانه باختری برگزار شد. هدف از این کنفرانس ارزیابی وضع روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی بود که تحت اشغال اسرائیل کار می کنند. این کنفرانس را اتحادیه روزنامه نگاران در ساختمان هلال احمر برگزار کرد. در این کنفرانس درباره وضع بغرنج و دشواریهای کار روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی بحث و تبادل نظر شد. خبرنگاران فلسطینی دائما هدف حمله نیروهای اسرائیلی هستند.

عباس مومانی عکاس خبرگزاری فرانسه به پرس تی وی گفت: روزنامه نگاران به طور کل بویژه عکاسان هدف حملات مستقیم اسرائیلیها هستند. آنها هیچ فرقی میان تظاهرکنندگان و روزنامه نگاران قائل نیستند. آنها عکاسان را هدف قرار می دهند تا از بازتاب حقایق و واقعیتهای مناطق اشغالی جلوگیری کنند.

ناصر شیوخی عکاس آسوشیتد پرس از جمله کسانی است که بارها هدف حملات اسرائیلیها قرار گرفته و زخمی شده است. او گفت نیروهای اسرائیلی در الخلیل مرا با نارنجک صوتی مستقیما هدف قرار دادند که به سرم اصابت کرد و زخمی شدم.

او تاکید کرد اسرائیلیها با گلوله های جنگی، ماشین آب پاش و گاز اشک آور خبرنگاران را هدف قرار می دهند تا جلوی ضبط تصاویر را بگیرند و اجازه ندهند حقایق جنایتهایشان آشکار شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار