آشتیانی:

پرسپولیس در بهترین شرایط فنی و روحی قرار دارد/مهدوی‌کیا باید زودتر خداحافظی می‌کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای حضور در فینال جام حذفی، پرسپولیس در بهتری شرایط فنی و روحی قرار دارد.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس درآستانه فینال جام حذفی و بازی با سپاهان در بهترین شرایط است. از لحاظ فنی وضعیت تیم خوب است و ملوان را بردند و بازیکنان از نظر روحی و روانی هم شرایط بسیار خوبی دارند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: طرفداران از پرسپولیس انتظار دارند که در یک فصل حتما یک مقام بیاورد و بچه های تیم به خاطر این هواداران که همواره از تیم حمایت کرده اند و پیشکسوتان باید سنگ تمام بگذارند و جواب محبت مردم را بدهند. بازیکنان پرسپولیس روز فینال باید با تمام وجود کار کنند تا قهرمان جام حذفی شوند و سهمیه آسیا را به دست آورند.

وی در مورد تیم سپاهان گفت: سپاهان از نظر فنی افت زیادی کرده است. آنها در آسیا نتیجه نگرفتند و حذف شدند و قهرمانی لیگ برتر را هم تا حد خیلی زیادی از دست داده اند و تیمی که روی خط افت باشد، سخت می شود به شرایط آرمانی بازگردد. این دیدار هم در ورزشگاه آزادی تهران است و همه شرایط مهیا است که پرسپولیس آسیایی شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و پتانسیل بالایی دارد و با حمایت هوادارانش می تواند قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس نقش بسیار مهمی در فینال جام حذفی خواهند داشت. حضور گسترده و تشویق و حمایت همه جانبه آنها به بازیکنان کمک می کند تا با روحیه و انگیزه بیشتری در زمین کار کنند و راحت تر به هدفشان که قهرمانی در جام حذفی است برسند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال، در فینال جام حذفی اظهار داشت: من در این رابطه با خود مهدی هم صحبت کردم. او یکی از نوابغ فوتبال است و اگر من جای او بودم زودتر خداحافظی می کردم چون بازیهای زیبای مهدی را همه ما دیده ایم. الان سن او بالاتر رفته است و دیگر بدنش جواب نمی دهد و باید زودتر خداحافظی می کرد. خودم در سن سی سالگی از فوتبال خداحافظی کردم.

وی ادامه داد: مهمتر از بحث خداحافظی مهدوی کیا این مساله است که فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس باید قدر مهدی و امثال او را بدانند و با یک جشن همه چیز تمام نشود. مهدوی کیا در اروپا بازی کرده و می تواند کمک زیادی به لحاظ مدیریتی و برنامه ریزی به فوتبال ما بکند. نباید فکر کنند که با یک بازی خداحافظی تکلیف شان را انجام داده اند بلکه باید به بهترین شکل از او استفاده کنند.

آشتیانی در پایان گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس لیگ را از دست داده، قهرمانی در جام حذفی برای تیم خیلی مهم است. اگر پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود به لیگ قهرمانان  آسیا می رود. ممکن است سپاهان حتی اگر در جام حذفی پیروز نشود و در لیگ هم دوم شود باز می تواند به آسیا برود اما تنها شانس پرسپولیس همین جام حذفی است که برایش خیلی مهم است و باید از جان مایه بگذارند تا به این عنوان برسند./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.