اخبار تيم فوتبال استقلال؛

تسویه حساب های مالی مشکل ساز شد/یک بازیکن جانشین هافبک برزیلی شد

مسئولان تیم استقلال برای رسیدن به شرایط مالی ایده آل تلاشی کردند اما نتیجه ای برای این تیم حاصل نشد. اما آبی ها برای فصل آینده نیاز دارند که مشکلات مالی این فصل را حل کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آبی ها در خصوص مسائل مالی با مشکلات عمده ای روبه رو شدند که حتی بازیکنان تیم استقلال به این موضوع معترض شدند و اعلام داشتند که با این شرایط نمی توانند با آرامش برخورد کرده و در ترکیب استقلال به میدان بروند.

گفتنی است: آبی ها برای تسویه حساب کامل با بازیکنان خود تا پایان لیگ فرصت دارند و این موضوع شرایط را برای این تیم تغییر داده است.

شایان ذکر است،‌ تسویه حساب ها ی مالی استقلال باید تا پایان لیگ تکمیل شود زیرا این تیم بدلیل مشکلات مالی و عدم تسویه با اخطار از سوی مسئولان در سازمان لیگ روبرو شده است و این مشکل همچنان ادامه دارد.

*سرمربی استقلال نصف قراردادش را دریافت می کند

سرمربی تیم استقلال هنوز در خصوص ماندن در استقلال تصمیم قطعی خود را اتخاذ نکرده است،‌ از طرفی بحث حضور وی در تیم ملی وجود دارد . اما قلعه نوعي برای ماندن در استقلال نیز شروطی دارد.

بر اساس اين گزارش، امیر قلعه نوعی تحت شرایط خاص قصد ماندن دارد و شرايط مالي برايش مهم است، زیرا درصورتی که وی استقلال را به قهرمانی برساند بحث قرارداد مالی اش افزایش می یابد و این موضوع با شرایط نامناسب مالی استقلال مغاير است.

شایان ذکر است، درصورتی که امیر قلعه نوعی با استقلال به قهرمانی برسد بحث حضور وی در تیم ملی جدی می شود و در غیر این صورت شرایط مالی وی بیش از فصل جاری است. برخی در تیم استقلال معتقدند که وی به عنوان سرمربی فعالیت خود را با استقلال ادامه می دهد، اما این اتفاق قطعی نیست زیرا قلعه نوعی در پایان فصل و در نقل  و انتقالات تصمیم گیری می کند.

*یک بازیکن جانشین هافبک برزیلی شد

مسئولان تیم سپاهان در خصوص نوع فسخ قرارداد توزی هافیک برزیلی تیم استقلال با این تیم، مستنداتی را به کمیته انضباطی ارائه کردند اما آبی ها در این خصوص اقداماتی را انجام دادند تا سپاهان به نتیجه نرسد.

اين گزارش حاکي است، استقلال برای رسیدن به اوضاعی مناسب قبل از انجام بازی های باقی مانده در لیگ اقداماتی را در جهت رفع مشکلات بازیکنان سابق این تیم انجام داده است زیرا سپاهانی ها مدعی شدند که قرارداد توزی فسخ نشده است اما آبی ها جریمه طلب توزی را پرداخت می کنند تا این موضوع هر چه سریعتر رفع و رجوع شود.

شایان ذکر است، یک بازیکن در نیم فصل دوم جانشین توزی شد و آبی ها از طریق هئیت فوتبال اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند تا مشکلی ایجاد نشود. اما سپاهانی ها مدعی شدند که آبی ها غیر قانونی عمل کردند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار