آبروریزی امید دانا در سازمان رستاخیز نوین+اسناد

مید دانا برای دریافت ویزای اقامت در استکهلم اقدام به تبلیغات ضداسلامی [کمپین هایی موسوم به امام نقی] کرد؛

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، امید دانا از عناصر سلطنت طلب که در جریان آشوب های خیابانی سال 1388 با هدف خدمت به ضدانقلاب و ایجاد آشوب اقدام به اعمال مجرمانه نمود توانست با سوء استفاده از مرخصی زندان به خارج از کشور فرار کند. امید دانا برای دریافت ویزای اقامت در استکهلم اقدام به تبلیغات ضداسلامی [کمپین هایی موسوم به امام نقی] کرد؛ در ادامه امید دانا علی رغم آنچه که در رسانه های ضدانقلاب مطالبی را در خصوص ممنوع الخروج بودن همسرش و فشار نیروهای امنیتی تکرار می نمود (ممنوع الخروج شدن نازنین زرین کلاه توسط نظام و فشار نیروهای امنیتی به او ...) اما آنچنان که شاهد بودیم ظرف گذشت تنها چندماه نازنین زرین کلاه نیز به او پیوست و در کنار وی مشغول سخن پراکنی علیه نظام و البته اختلاف افکنی در اپوزسیون شد.

 
 
امید دانا پس از مدت کوتاهی اقامت در استکهلم و اختلاف افکنی میان نیروهای مختلف اپوزسیون (سلطنت طلبان و کمونیست ها) و علی رغم آنچه که در رسانه های گوناگون عنوان می نمود از مدیران ارشد "سازمان رستاخیز نوین" است به ناگهان از این سازمان اخراج شد!!! گذشته از آنکه اخراج امید دانا از سازمان رستاخیز نوین موجب آبروریزی برای ضدانقلاب در خارج از کشور است اما نکته جالب در این آبروریزی اصرار امید دانا به استعفا از "سازمان رستاخیز نوین" است.
 

 
شقایق ظفر از دیگر اعضاء سازمان رستاخیز نوین درباره اخراج امید دانا از این سازمان دست به افشاگری زده و در این خصوص مطالب مستندی را منتشر کرده است که در ادامه بدون کم و کاستی بازنشر می شود:
 
 
شقایق ظفر
 پیرامون آتش افروزی‌ها و دروغ پردازیهای امید دانا در روزهای اخیر باید بگویم:
 
امید دانا هموند اخراجی سازمان رستاخیز نوین ایران که اصرار دارد با عوام فریبی به همگان ثابت کند که به جای اخراج توسط شورای مرکزی سازمان رستاخیز نوین ایران،استعفا داده است تا کنون دلیل استعفای خود را بارها تغییر داده: بی‌ اخلاقی‌، زدوبندهای پشت پرده، مسائل شخصی‌، خاله زنک بازی، بازجویی از دختران سازمان و امروز نیز نارضایتی از توهین مسئولین سازمان به شاهزاده رضا پهلوی که عنوان کردن این مطلب جای خنده و تأسف برای این این فرد متوهّم دارد.
 
چند روز پیش ویدئویی صوتی در صفحهٔ فیسبوک "داوید مهرجو" از هموندان سازمان رستاخیز نوین ایران پخش شد که در آن امید دانا شورای ملی‌ را که به فرنود شاهزاده رضا پهلوی در حال تشکل بود با اندک سوادی که دارد( بالماکسه) خواند و در آن موقعیت خطیر به جای حمایت شاهزاده و پوشش دادن فعالیتها کمیته موقت،سخنرانی ها و پیشرفت های حاصله، تشکیل شورا را که شخص شاهزاده رضا پهلوی آن را تیر آخر خود می داند و تلاش بر پا گرفتن آن داشت به سخره می‌گیرد.
 
در این ویدئو تمامی افراد شورا را مایه خنده می داند و عنوان می‌کند که در این بالماسکه شرکت نخواهد کرد و جالب تر این که اذعان می‌دارد که قرار بوده سخنگوی کمیته موقت باشد که باز این حرف تاکیدی بر دروغ گویی ایشان است.
 
در ویدئویی که در توجیح این افشاگری منتشر می‌کند از سر درماندگی به دروغ و افترأ به زندگی‌ خصوصی هموندان می‌‌پردازد و با تهدید و هتاکی سعی‌ در پوشاندن این افشاگری می‌کند که به عکس نتیجه می دهد و بیشتر چهره اصلی خود را به عموم نشان میدهد.
 
بعد از اتمام نشست شورا همانطور که انتظار می رفت حمله به اعضای شورای ملی‌ را آغاز کرده و در تارنمای خود مطلبی کودکانه را عنوان می‌کند و این بار دلیل استعفای خود را توهین اعضای سازمان به شاهزاده ذکر می‌کند(البته به قول خودش با سند) و اعضای مؤسس سازمان رستاخیز نوین ایران را سلطنت طلب می‌خواند،و اما واقعیت ماجرا:
 
پس از تبریک شاهزاده (رضا پهلوی) به یکی‌ از شبکه‌های تازه تاسیس، امید دانا فرصت را برای اجرای نقشه‌های خرابکارنهٔ خود مغتنم شمرده و حمله به شخص شاهزاده را شروع می‌کند که پس از اطلاع کدبان آرش اسحاقی از حرکت تخریبی امید دانا و همسو کردن دیگر اعضا توسط او، در پیامی گروهی به اعضای سازمان به طور مشخص تمامی افراد را از هرگونه یورش به سمت شاهزاده رضا پهلوی باز می‌دارد و بر این مهم تاکید می‌کند و همچنین اعضا را از پخش عکسهای سازمان که فرتور شاهزاده در آنها است منع می‌کند چرا که شاهزاده در مصاحبهٔ خود اعلام کرده بودند که استفاده از عکس ایشان بدون هماهنگی با ایشان بوده است (ویدئو مصاحبه در یوتوب)بنابراینگفتهسازمان،بااحترامخاصیکهبرایشاهزادهقائلاستهموندانراازاینکاربازمیدارد.
 
ولی‌ امید شریفی دانا که با عوام فریبی سعی‌ بر تخریب سازمان رستاخیز نوین ایران و اعضای آن را دارد باز آتشی افروخت که تنها دامن خودش را گرفت. ولی‌ خوشبختانه سازمان در چند هفتهٔ گذشته با کنار گذاشتن افراد خاطی‌ جان تازه‌ا‌ی گرفت و با نیرویی مضاعف به حمایت همه جانبه از شورای ملی‌ و شخص شاهزاده رضا پهلوی گام برداشت.
 
 
منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
یک ویدیو از این بیشرم دیدم توهین وفحاشی به اهل بیت وامام حسین میکنه ،خدا شر این ابوجهل نادان وبی مغز واز سر ما کم کنه نفرین خدا بر تو امید دانا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
سوال:
درآمد امید دانا از کجاست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بهش اعتمادی نیست
سخنرانی های استاد رائفی پور رو ببینید
پیروی از شیعیان حقیقی است که سعادت و عاقبت بخیری خواهد آورد
United States of America
هستی
۲۱:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
امید با ماست و عاقل شده وما دوست نمی کشیم
United States of America
ممم
۱۷:۳۷ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
امید دانا جرمی که کرده حداقل ۴ بار اعدام داره. امکان نداره زنده بزارنش.
بعد چطوری انقدر راحت فرار کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
امیددانا اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۵۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
به نظرم درسته اکثر حرفاش حقیقته اما باید مواظب باشیم . یادمون نره این شگرد یهود برای بدست آوردن دل مسیحیان در قبال بیت المقدس بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
تو چی میگی زبون بسته
Iran (Islamic Republic of)
علی احمدی
۱۷:۴۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
سلام میخوام بگم شماها نظر ندید هر کسی هر عقیده ای دارد و چکار میکند و چه میگوید به خود ان فرد ارتباط دارد این یعنی دموکراسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
این آدم تفکرات شبه بعثی داره
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۸:۱۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
خداوند شر او وامثالش رو به خودشون برگردونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم روزی برسه که غذای صهیونیستها فقط خیارشور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۰:۴۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
بنظر متن مقاله درست نیس چون من صحبتاشو شنیدم و ضدانقلاب نیس..اتفاقا بسیار هم گسترش نفوذ ایران براش مهمه و الان کلی ویدئو در دفاع از سپاه و رهبری میذاره و اینارو وطن پرستای واقعی میدونه که بی هیچ چشم داشتی فکر احیای تمدن اصیل ایرانی هستن..دیدم توی ویدئو هاش چند بار گفت که در گذشته و اون اشوب 88 در جهل بوده و بعد از سالها متوجه اشتباه بودن افکار قدیمش شده...
بنظرم جای مرزبندی کردن خوبه که افرادی رو که حقیقتا برای کشور غیرت دارن حفظ کنیم...این ساست سردار سلیمانی بود که میگفت انقدر مرز بندی و تجزیه نکنید ایرانیارو که این بی حجابه اون با حجابه ..این حزب اللهیه اون یکی..... اینجوری کسی نمی مونه...بیاین روی نقاط مشترک متمرکز باشیم جای دشمن سازی بیاین بیان رفعت گون و به دور از تعصب برای محبین ایران داشته باشیم... من صحبتای قدیمشو نشنیدم ولی صحبت های یک سال اخیرش همه تایید رهبری و سپاه بود..جوری که من خودم فک کردم عامل نفوذی سپاهه اومده با یه کروات سر اونوریارو شیره بماله..ولی ویدئو هاشو دیدم...دیدم ادم معاند با کشور نیس و میهن پرسته بنظرم
France
علیرضا فتحی
۰۱:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
شاید قبلا ضد حکومت جمهوری اسلامی به دلیل ناآگاهی صحبت و کار می کرد اما بعد از رفتن به غرب لجن و دیدن حقیقت و مردم کثیف غربی دوباره به نظام قدرمتند در برابر مستکبر ایران و به کشورش بازگشت
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی واقعی
۲۳:۴۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام
یه ادم وطن دوست و هم وطن دوست اگرم اشتباهی کنه ...
زود میفهمه و برمیگرده...
امید دانا از جمله این افراده...
همه میتونن از راه اشتباه برگردن
اغوش تمام ایرانی ها برای این ادمها بازه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ب نظر نیروی ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
چرا باید باشه ، چون حرف راست میزنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
اشنالله نابودی دشمنان اسلام
Germany
ناشناس
۱۰:۴۸ ۳۱ تير ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
باقرنژاد
۰۲:۳۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ویژگی برجسته ی ایشون متوهم بودنشه!حالا نمیدونم واقعامتوهمه یا با برنامه ریزی کار میکنه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر دشمنان ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۶:۳۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
مرگ بر کسانی که مردم رو به فقر میکشند، کسانی که دست میکنند تو جیب مردم
آخرین اخبار