گیلان/ بااجرای طرح هاي نوین آبیاری؛

10درصد در مصرف آب صرفه جویی وبحث کمبود آب درکشور حل می شود

جهاد کشاورزی با تلاش بی وقفه می کوشد با اجرای طرح های کشاورزی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در مسیر توسعه گام بردارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان صادق خلیلیان وزیر جهادکشاورزی که بهمراه رئیس جمهور به گیلان سفر کرده بود در نشست شورای اداری شهرستان املش با اشاره به رهنمود های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی ، گفت : اگربتوانیم بااجرای طرح های نوین آبیاری 10درصد در مصرف آب صرفه جویی کنیم بحث کمبود آب درکشور حل می شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که اجرای طرح های مهار آب از اولویت های کاری این وزارتخانه است ، توسعه آبیاری مدرن در سطح مزارع کشاورزی را از مهمترین فعالیت های این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: هم اکنون یک میلیون و 300هزار هکتار مزرعه در کشور زیر پوشش این طرح قرار دارد.

وی اظهارداشت: بااجرای طرح هدفمندی یارانه ها در سال 91 ، یک سوم مرغداری های کشور بازسازی شد که در سه دهه انقلاب اسلامی بی سابقه است.

خلیلیان گفت: دولت با ایجاد کارگروه توسعه کشاورزی و کمک گرفتن از صندوق ملی، ظرفیت کارخانجات بخش کشاورزی را توسعه داد و از امسال به بعد، شاهد آثار اجرایی طرح های دولت در بخش کشاورزی خواهیم بود.


برچسب ها: اجرای ، طرح ، هدفمندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.