روحاني:

تا آخرين لحظه در صحنه انتخابات باقي خواهم ماند/ برمبناي قول آيت‌الله هاشمي در انتخابات حضور پيدا كردم

کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و تا پايان وارد هيچ ائتلافي نمي‌شوم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "حسن روحاني" کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در حاشيه همايش بزرگداشت روز زن كه به همت ستاد حاميان مردمي وي برگزار شد، درباره حضور آيت‌الله هاشمي در انتخابات پيش رو گفت: طبق صحبتي كه با هم داشتيم قرار شد ايشان وارد صحنه انتخابات شود و بنده بر مبناي قول وي حركت خود را آغاز كرده‌ام.

روحاني افزود: در تلاشم در راستاي از بين بردن مشكلات اقتصادي كشور در مرحله اول ثبات و آرامش كوتاه مدت و در مرحله بعد در راستاي توسعه بلند مدت وارد عمل شوم.

کانديداي احتمالي يازدهمين دوره رياست جمهوري درباره اظهار نظر آيت‌الله هاشمي مبني بر طرح سوالي از جليلي كه گفته است بعضي‌ها منتظر انتخابات هستند تا درباره مذاكرات تصميم بگيرند، اظهار داشت: بر اين اعتقاد هستم كه به طور حتم رويكرد غربي‌ها نسبت به كشورمان به حضور شكوهمند مردم در انتخابات بستگي دارد.

رئيس مركز استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: به طور حتم ما اگر در انتخابات پيش رو موفق شويم مذاكرات به روند ديگري ادامه خواهد داشت.

وي تصريح كرد: رويكردي كه جليلي در جلسه مجمع ارائه كرد تحليل خود وي بود.

روحاني در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره اينكه آيا شما با اصلاح‌طلبان ديدار داريد؟ گفت: بنده با بسياري از چهره‌هاي اصلاح‌طلب و اصولگرا ديدار دارم و با آنها درباره مباحث مختلف صحبت مي‌كنم.

روحاني اظهار داشت: بنده با اعضاي جامعيتين نيز ديدار دارم اما بايد بگويم كه به صورت مستقل آمده‌ام و در صحنه انتخابات تا آخرين لحظه باقي خواهم ماند.

رئيس مركز استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: هر جناح و حزبي كه از بنده در راستاي حضور در انتخابات حمايت كند تشكر مي‌كنم اما به طور صريح مي‌گويم كه وارد هيچ ائتلافي نخواهم شد.

روحاني در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره اينكه از چند وزير زن در كابينه خود استفاده مي‌كنيد؟ گفت: اصل زن و مرد براي من تفاوتي ندارد مهم شايسته سالاري است و بايد بر اساس اين موضوع اعضاي كابينه را مشخص كرد.


انتهاي پيام/

برچسب ها: ائتلاف ، قول ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار