تا 2 ماه آینده محقق می شود ؛

30هزار واحد مسکونی آماده تحویل/ واحدهای مسکونی تقریبا رایگان برای معلولان و مددجویان

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: تا 2 ماه آینده 30 هزار واحد مسکونی آماده تحصیل به معلولان و مددجویان می‌شود که از این تعداد در حال حاضر 10 هزار واحد آماده است.

همایون هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص واگذاری 75 هزار واحد مسکونی به معلولان و مددجویان گفت: براساس نهضت تامین مسکن مقرر شده تا 200 هزار واحد مسکونی به معلولان و زنان سرپرست خانوار تعلق بگیرد که تا پایان سال 91 75 هزار واحد مسکونی آماده شد.
وی با اشاره به اینکه طی یک ماه و چند روز سال جدید نیز به همت همکاران 10 هزار واحد مسکونی نیز آماده شده است یادآور شد: طی 2 ماه آینده 30 هزار واحد مسکونی دیگر نیز به جامعه هدف سازمان بهزیستی تعلق می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه زمین این واحد‌های مسکونی از سوی دولت به صورت رایگان برای ساخت واحدهای مسکونی به بهزیستی واگذار می شود، افزود: حق انتخاب آب و برق و گاز برای این افراد رایگان است و سهم‌آورد آن‌ها نیز حدود 4 میلیون تومان است که به بنابت‌ از دولت از سوی سازمان بهزیستی پرداخت می شود.
هاشمی اظهار داشت: در صورتی که مددجو یا معلولی‌ توانایی پرداخت اقساط وام بانکی خود را ندارند می‌توانند از حمایت خیرین‌ مسکن‌ساز بهره‌مند شوند./ف

برچسب ها: هاشمی ، واحد ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار