هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا؛

صعود استقلال و الهلال از گروه مرگ / برد تشریفاتی سپاهان در نصف جهان

در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان 2 نماینده کشورمان به مصاف حریفانشان رفتند که نتیجه نهایی آن بردشیرین استقلال و برد بی نتیجه سپاهان در صعود بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال و  سپاهان در هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی نزدیک و پایاپای  ، به مصاف حریفان خود رفتند و هر دو تیم پیروز میدان شدند.

 
*العین امارات 0 -استقلال تهران 1/ صعود استقلال  و الهلال از گروه مرگ


تیم فوتبال العین امارات  از ساعت 20:20 دقیقه در ورزشگاه خانگی اش میزبان تیم فوتبال استقلال شد.

استقلالی ها شب گذشته صعودشان را به مرحله بعد قطعی کردند و برای سرگروهی در گروه D به میدان رفتند.آبی پوشان به طور حتم در دور رفت مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا میزبان خواهند شد.

استقلالی ها با بردن العین امارات با روحیه ای مضاعف به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر می روند.

از دیگر دیدار گروه D، تیم فوتبال الریان قطر میزبان تیم فوتبال الهلال عربستان شد و الهلال در تعقیب استقلال  نیز از این گروه صعود کرد.

شروع بازی


شروع این بازی راس ساعت 20: 20 بود که تا دقیقه 34  با نتیجه 0-0 مساوی است.

نیمه اول بازی استقلال  - العین با نتیجه 0 - 0 به پایان رسید.

تک گل این بازی توسط جواد نکونام در دقیقه 80 به ثمر نشست.

** قلعه‌نویی: از این بازی بالاخره یک تیم باید صعود می کرد/ برای العین متاسفم

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی  تیمش مقابل العین امارات در کنفرانس  خبری پس از بازی گفت: برنامه ما در این بازی قطع ارتباط بین خط هافبک و حمله العین بود که به جز چند دقیقه پایانی درست عمل کردیم. خوشحالم که در پایان توانستیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.  این  اولین بار  است که با استقلال به مرحله بعد در آسیا صعود  می کنیم .

 سرمربی استقلال در مورد درگیری  میان زمین خاطرنشان کرد:   درگیری جزئی از فوتبال است. در همه جای دنیا چنین اتفاقاتی می‌افتد. بازیکنان و کادر فنی استقلال به دنبال آرام کردن جو بازی بودند ما از حریف پیش بودیم و در آن صحنه در حال حمله بودیم.

وی ادامه داد :العین شانس زیادی داشت و می‌توانست برنده شود. تاسف می‌خورم از اینکه العین از دور مسابقات حذف شد شاید اگر این تیم در هر گروه دیگری بود می‌توانست به مرحله بعد  صعود کند.

 وی در مورد مرحله بعد جام باشگاه های آسیا افزود : بعد از اتمام لیگ برتر حریفانمان را آنالیز می‌کنیم .گروه B را آنالیز می کنیم چون نمی‌دانیم با چه تیمی بازی داریم، در آن گروه هر 4 تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند. و حتی گروه آنالیزمان را به تمرینات حریف‌مان می‌فرستیم. باید 6 بازی آنها در لیگ قهرمانان را آنالیز کنیم. بازی‌ها در مرحله بعد حذفی است و باید با برنامه‌ریزی کامل و خیلی دقیق به میدان برویم.

قلعه‌نویی  ادامه داد : اگر استقلال خوب پشتیبانی شود می‌تواند تا مراحل بالا پیش برود. انتقاد من از AFC این است که تیم‌های غرب آسیا باید در 2 سال و با 2 تیم در این رقابت‌ها شرکت کنند که این موضوع برای آنها دردسر درست می‌کند. مرحله یک هشتم نهایی را اگر برگزار کنیم و بالا برویم تا 3 ماه در لیگ قهرمان آسیا بازی نداریم اما تیم‌های شرق آسیا در آن مقطع در اوج آمادگی و مسابقات خود هستند که این ظلمی به تیم‌های غرب آسیاست.





*سپاهان اصفهان 3 -الغرافه قطر 1/تشریفاتی اما مهم


تیم فوتبال سپاهان اصفهان در یک دیدار تشریفاتی در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف الغرافه قطر رفت.

سپاهانی ها در حالی به مصاف الغرافه قطر رفتند که نتیجه این بازی تأثیری بر سرنوشتشان نداشت و فقط حیثیتی بود.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال الغرافه قطر، دو بازیکن قدرتمند فرانسوی به نام سیسه و نه نه دارد که این 2 مهاجم می توانند کار را برای مدافعان سپاهان سخت کنند.

زردپوشان اصفهانی  بعد از این بازی یک دیدار حساس و مهم با پرسپولیس در فینال جام حذفی دارند .

شروع بازی 
 
بازی راس ساعت آغاز شد و یک گل توسط امین جهان  در دقیقه 11 وارد دروازه الغرافه گردید.
 
در دقیقه 44 ، گل تساوی توسط محمد عبداله صدیق وارد دروازه سپاهان شد .

نیمه اول باهمین نتیجه به پایان رسید.

محمدغلامی در دقیقه 48 و محمد خلعتبری در دقیقه 56  به ترتیب  دومین و سومین گل را وارد دروازه الغرافه کردند.

این پیروزی شانسی برای صعود سپاهان به مراحل بعد نداشت./آق
 
 
تصاوير بازي سپاهان - الغرافه
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کرانچار : مقصر اصلي حذف سپاهان از جام آسيا ، سازمان ليگ بود/ جشن قهرماني منتظر ماست
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برنامه‌ریزی ليگ برتر بازیکنان سپاهان را خسته کرد و  باعث شد از لیگ قهرمانان آسیا حذف شویم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 3 بر یک برابر الغرافه قطر اظهار داشت: با يک مسابقه خوب با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کردیم، الغرافه هم بازی جوانمردانه‌ای انجام داد . ما با ترکیبی از بازیکنان جوان ولي  با تجربه بازی کردیم. امین جهان عالیان با وجود آنکه بازیکن جوانی است توانسته خود را به سطح بالای استاندارد برساند.

وی ادامه داد: باید یادآوری کنم که عدم صعود سپاهان به برنامه‌ریزی سازمان لیگ مربوط می‌شود، ما  یک بازی 120 دقیقه‌ای مقابل الاهلی  داشتيم که همان بازی بازیکنان ما   را  خسته  کرد و تیم ما سرکوب شد. ما با اختلاف یک امتیاز صعود نکردیم با این حال همچنان در فینال جام حذفی هستیم و در لیگ برتر مدعی قهرمانی، پس می‌توانیم به خودمان نمره قابل قبول بدهیم.

وی در مورد حضور کم هواداران سپاهان در بازی گفت: این یک بازی تشریفاتی بود و هواداران نیامده بودند اما بازی شنبه در آزادی یک فینال است و از آنها می‌خواهم که به ورزشگاه آزادی بیایند و سهمیه خودشان را در ورزشگاه آزادی تکمیل کنند0

 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار