قلعه نویی: فرصت قهرمانی برای استقلال همچنان باقی ست

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما آمده ایم که جوانمردانه بازی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل العین امارات در مورد شرایط استقلال،گفت: قبلا هم گفته بودم درگروه مرگ هستیم و هر تیمی که حذف شود جای تاسف دارد . العین تیم بزرگی است ومربی خوبی دارد بازی های آنها را آنالیز کردیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه نتیجه دیدارشان در تعیین تیم صعود کننده دیگر گروه مهم است، عنوان کرد: طبیعتا این بازی برای ما مهم است و می‌خواهیم شعار بازی جوانمردانه رارعایت کنیم .اگر سرگروهی هم مهم نبود با تمام قوا بازی می‌کردیم چون بازی جوانمردانه برایمان مهم است.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. العین امتیاز میزبانی دارد و در خانه کارش راحت‌تر است اما ما تمام بازیکنان آنها را می‌شناسیم. استقلال تیم بزرگی است که داخل و خارج خانه بازی‌های خوبی را باید از خود به نمایش بگذارد.

سرمربی استقلال عنوان کرد:  استقلال بازیکنان بزرگی دارد و از پشتوانه مردمی خوبی بهره می‌برد.  باید ببینیم در گروه دیگر چه تیمی به ما می‌خورد .  هر 4 تیم  طرف مقابل شانس صعود دارد اما استقلال  هم استحقاق قهرمانی را دارد.

وی افزود: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. چه کسی فکر می‌کرد بایرن و دورتمند 4 گل به بارسلونا و رئال مادرید بزنند که این اتفاقات غیر قابل پیش بینی باعث زیبایی های فوتبال است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا با ترکیب کامل به میدان می‌روندخاطرنشان کرد: چون 5 روز فاصله داریم تا بازی با فولاد  ، طبیعتا با همه نفرات فردا بازی می‌کنیم تا یک مسابقه زیبا را انجام دهیم و در پایان نیز نتیجه بگیریم. بازی قبلی 2 تا محروم داشتیم اما در این دیدار با تمام نفرات بازی

برچسب ها: العین ، امارات ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار