ساري/

ما مامور به انجام تکلیف هستیم

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: ما مامور به انجام تکلیفی هستیم که در نظام اسلامی بر عهده ما گذاشته‌اند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رضا آزادی‌کناری مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده دهیار متوفی روستای "سنگ نیشت" بخش زیراب سوادکوه با تسلیت به خانواده آن مرحوم از تلاش‌های وی تقدیر و از برخی طرح‌های روستایی دهستان کسلیان بازدید کرد.

 آزادی‌کناری با تاکید به اینکه دهیاران بازوان توانمند بخشدار برای ساماندهی روستاها هستند، گفت: انجام وظایف دهیاران سبب تغییر چهره روستاها را فراهم می‌آورد.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران خواستار همکاری دهیاران، شوراهای روستاها و بخشداران برای اجرایی کردن طرح‌های توسعه روستا شد و افزود: ما مامور به انجام تکلیفی هستیم که در نظام اسلامی بر عهده ما گذاشته‌اند و روستا به عنوان محور توسعه باید مورد تاکید قرار گیرد.

در ادامه این بازدید، بخشدار زیراب با تاکید بر این مطلب که دهیاران باید بازتعریف مناسبی از محیط کاری خود داشته باشند، گفت: دهیاران با بازتعریف محیط کاری خود، به برنامه‌ریزی برای دریافت درآمدهای محیطی و بومی به آبادانی هر چه بیشتر روستا کمک کنند.

حشمت‌الله سمیعی با اشاره به شرایط سخت کاری دهیاران افزود: راهکارهای قانونی برای حمایت از دهیاران مورد بررسی قرار گیرد و دغدغه معیشتی و شغلی آنان در برنامه‌ریزی‌های کلان، لحاظ شود./ج1

برچسب ها: بخشدار ، روستا ، دهیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.