کشوری‌فر:

خواسته یا ناخواسته باید در لیگ تیم‌داری کنیم/ حضور حسن زاده در کادر فنی حتمی است

مدیرعامل باشگاه فوتسال صبای قم گفت: شهر قم با فوتسال عجین شده به همین دلیل خواسته یا ناخواسته در لیگ تیم‌داری می کنیم.

محمدرضا کشوری‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به طور حتم فصل آینده در لیگ تیم‌داری می کنیم زیرا شرایط ایده‌آلی در باشگاه حاکم است و شهر قم با فوتسال پیوند خورده است. حتی در صورتیکه برای تیم‌داری با مشکل رو به رو نشویم، موانع را از سر راه برمی داریم تا مردم این شهر در لیگ نماینده داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فوتسال صبای قم افزود: خواسته یا ناخواسته باید برای پیشرفت فوتسال قم تیم‌داری کنیم و پاسخ مطلوبی به انتظارات مردم این شهر دهیم، با توجه به انگیزه بازیکنان تیم که به سبب حضور بی‌نظیرشان در لیگ فصل قبل پیدا کرده اند، به طور حتم تیم بی رقیبی وارد لیگ می کنیم.

کشوری فر در ادامه بیان داشت: از اشتباهات خود در فصل گذشته درس می گیریم با تجربه بیشتری وارد رقابت ها می شویم، همانطور که هم می دانند ضعف تیم صبای قم در فعالیت های تاکتیکی بود خودمان هم این موضوع را قبول کردیم به همین دلیل قبل از شروع فصل جدید این ایراد بزرگ را از بین می بریم.

مدیرعامل باشگاه فوتسال صبای قم خاطر نشان کرد: حضور حسن زاده در کادر فنی تیم حتمی است زیرا این مربی برای بازیکنان زحمات زیادی کشیده و یکی از فاکتورهای بزرگ رسیدن صبا به جایگاه دوم جدول رده بندی بوده است اما در مورد باقی اعضای کادرفنی و فعالیت حسن زاده در جایگاه سرمربی یا مربی، هیئت مدیره تصمیم خواهد گرفت البته تا کنون این جلسه صورت نگرفته است.

کشوری‌فر اضافه کرد: در مورد بودجه و هزینه های تیم هنوز صحبتی به میان نیامده است اما همانطور که فصل گذشته نیز با مشکل مالی رو به رو نبودیم و باشگاه تمام تعهدات مادی خود را به طور کامل انجام داد، امسال نیز با مشکل رو به رو نیستیم و با دست باز تیمی تکرار نشدنی می بندیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار