نورپردازي پل سواره روي بزرگراه شهيد آيت الله صدر و دکتر شريعتي

کارشناس زيباسازي ناحيه هفت منطقه يک گفت: نورپردازي در پل سواره روي بزرگراه صدر و دکتر شريعتي، شهيد کاوه، تقاطع بزرگراه شهيد صدر و بزرگراه شهيد مدرس در سال جاري انجام شد.

عليدوست در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: در راستاي ارتقاي سطح خدمات براي پاسخگويي مناسب به نيازهاي شهروندان، همراهي با شهروندان در آراستگي، ايجاد روحيه نشاط و شادابي اين واحد، اقدام به پاکسازي برچسب در خيابان آقابزرگي به متراژ 150 متر مربع، پاکسازي برچسب در خيابان کرمعلي رضايي به متراژ 80 متر مربع و در خيابان تختي به متراژ 120 متر مربع کرد.
وي بيان کرد: در راستاي تحقق خواسته هاي شهروندان مبني بر تامين رفاه و‌ آسايش در محيط شهري، اين واحد اقدام به لايروبي و پاکسازي مسيل مقصود بيک کرد که در اين طرح 2 اکيپ به صورت ثابت از ابتداي بازار تجريش تا پل رومي لايروبي را شروع و اقدام به جمع آوري آن کردند.
عليدوست تصريح کرد: انهار روبسته پايانه افشار و فرشته به همراهي اکيپ خدمات شهري پاکسازي و آبگرفتگي شد.
وي اظهار داشت: در راستاي اجراي لايروبي انهار روبسته و رفع مشکلات، آبگرفتگي نقاط حساس واحد مسيل ها و قنوات ناحيه به کمک اکيپ 137 ناحيه، اقدام به نصب 8 دريچه بر روي انهار روبسته، خيابان هاي شريفي منش، رضايي، آقابزرگي و تختي کرد./ز
برچسب ها: نورپردازی ، پل ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار