ولايتي به عيادت آيت‌الله طبرسي در بيمارستان کسري رفت

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران عیادت کرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر ولایتی رئيس بيمارستان مسيح دانشوري با حضور در بخش بیماران قلبی بیمارستان کسری با عیادت از آیت‌الله طبرسی در جریان روند درمان این عضو مجلس خبرنگان رهبری نیز قرار گرفت و ضمن گفت‌وگو با تیم معالج این عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان توصیه‌هایی پزشکی، آرزوی سلامتی و بهبودی برای وی کرد.
 
آیت‌الله طبرسی با ابراز خشنودی از عیادت مشاور مقام معظم رهبری گفت: تا کنون سابقه بیماری خاصی نداشته‌ام اما هفته گذشته به ناگاه احساس ناراحتی کرده و در بیمارستان کسری بستری شدم که پس از انجام عمل قلب در حال حاضر رو به بهبودی هستم.
 
وی با استقبال از حضور ولایتی در عرصه انتخاباتی تاکید کرد: از زمانی که شنیده‌ام برای حل مشکلات مملکت پیش قدم شده‌اید بسیارخوشحال شدم زیرا در حال حاضر کشور نیاز به افراد با تجربه دارد؛ متاسفانه در چند سال اخیر کشور دارای مشکلات زیادی بوده و مردم نیز در سختی هستند. امروز وضعیت اقتصاد مناسب نیست.
 
نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران ادامه داد: متاسفانه وضعیت اقتصاد کشور در گذشته بهتر از حال بوده است به طوری وضعیت اقتصادمان از کشورهای همسایه نیز ضعیف‌تر است.

منبع: خبرگزاري فارس

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار