در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري؛

"كاپشن احمدي‌نژادي" دوباره رنگ و رو پيدا كرد

اين روز‌ها رئيس‌جمهور دوباره به ياد كاپشن معروفش كه به "كاپشن احمدي‌نژادي" موسوم بود، افتاد و ...

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ اين روز‌ها محمود احمدي‌نژاد بر سرعت و شدت سفر‌هاي استاني خود بعد از يك وقفه طولاني افزوده و هر از چند روزي به يكي از استان‌هاي كشور سفر مي‌كند و البته پاي ثابت همراه احمدي‌نژاد در اين سفر‌ها "اسفنديار رحيم مشايي" است كه در تمام سفر‌هاي اخير به استان‌هاي سمنان، خوزستان، قم و خوزستان احمدي‌نژاد را همراهي كرده و به صورت كاملا اتفاقي در تمام اين سفر‌ها و اجتماعات برگزار شده، اين اسفنديار رحيم مشايي بوده كه پرچم را از دست احمدي‌نژاد تحويل گرفته است.

اما نكته جالب توجه در سفر اخير محمود احمدي‌نژاد به استان اصفهان، حضور وي در تمام برنامه‌ها، تجمعات و ديدار‌هاي اين سفر با كاپشن معروف ديروزش يعني با "كاپشن احمدي‌نژادي" است.

احمدي‌نژاد در سال‌هاي نخست حضور خود در دولت نهم، با اين كاپشن در انظار و حتي ملاقات‌هاي رسمي با مسئولان ارشد ساير كشور‌ها ظاهر مي‌شد اما چند سالي بود كه وي چندان رغبتي به پوشيدن كاپشن معروف خود نداشت تا اين كه در سفر اخير به استان اصفهان، احمدي‌نژاد رنگ و روي دوباره‌اي به "كاپشن احمدي‌نژادي‌اش" داد.


















انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۲۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
بدبخت انسانهایی که دیگران را از روی لباسشان قضاوت میکنند ، حسن روحانی شیک پوش بود چه کاری برای قشر ضعیف جامعه انجام داد ، بجز گرانی و بدبختی مردم و چشم داشتن به دشمن این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
رحیم مشایی مگه تو زندان نبود چطور اومده بیرون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
رحیم جان دمت گرم که محمود تنها نمی زاری
آخرین اخبار