رودهن/از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري

رشته كارشناسي ارشد مهندسي كشاورزي علوم و صنايع غذايي در واحد رودهن تصويب شد

معاون آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع رودهن گفت: رشته كارشناسي ارشد مهندسي كشاورزي علوم و صنايع غذايي از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در واحد جامع رودهن تصويب شد.

دكتر مجيد ولي شريعت پناهي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در پي جامع شدن واحد رودهن كه حاصل سالها تلاش جمعي مسئولان، كاركنان و اعضاي هيات علمي و پيگيري رئيس واحد بوده است، در جهت توسعه آتي واحد رودهن رشته هايي كه امروز از نيازهاي علمي كشور است بررسي و براي تصويب آنها اقدام گرديده، كه درحال حاضر از ميان رشته هاي پيگيري شده سه رشته مهندسي زلزله، آلودگي محيط زيست و زبان و ادبيات فارسي- ادبيات مقاومت در مقطع كارشناسي ارشد پس از گذراندن مراحل تصويب در دانشگاه آزاد اسلامي جهت تصويب نهايي به وزارت علوم و فناوري ارسال شده است.

وي گفت: همچنين رشته مهندسي كشاورزي با گرايش علوم و صنايع غذايي در مقطع كارشناسي ارشد به تصويب نهايي وزارت علوم و فناوري رسيده و در مهرماه سال تحصيلي 93-92 جذب دانشجو خواهيم داشت.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد واحد جامع رودهن از لحاظ دانشجو، علمی و فضاهای آموزشی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های کشور محسوب می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.