استاندار بوشهر گفت: 22ميليارد و 500ميليون ريال تا هفته آينده براي مدرسه سازي در استان بوشهر در اختيار اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس اين استان قرار مي گيرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از آموزش و پرورش استان بوشهر ، فريدون حسنوند  در پانزدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان بوشهر افزود: با توجه به اين كه خيرين مدرسه ساز استان بوشهر 10 ميليارد ريال براي مدرسه سازي در استان بوشهر متعهد شده اند استانداري نيز به همين ميزان به اين امر اختصاص مي دهد.
وي اضافه كرد: 12ميلياردو 500ميليون ريال نيز مربوط به ساخت 50كلاس درس مشاركتي است كه بزودي واريز مي شود.
حسنوند اضافه كرد: آموزش و پرورش پايگاه اساسي فرهنگ و استقلال كشور است و زيرساخت توسعه همه جانبه به شمار مي رود به همين دليل نيازهاي اين بخش بايد با اولويت تامين شود.
استاندار بوشهر گفت: درآمدهاي مالياتي استان بوشهر سالانه بيش از 9 هزار ميليارد ريال است و اختصاص حداقل يكهزار ميليارد ريال از اين مبلغ در سال براي توسعه استان و هزينه كرد بخش عمده اي از اين اعتبار در بخش آموزش و پرورش ضروري است.
حسنوند ادامه داد: طبق مصوبه شوراي آموزش و پرورش استان هر مدير دستگاه اجرايي موظف است يك كلاس درس با تجهيزات احداث كند و دراختيار آموزش و پرورش قرار دهد.
حسنوند در اين جشنواره با توجه به درخواست يكي از خيرين كه فضاي آموزشي ساخته شده در برازجان نياز به توسعه دارد گفت: براي توسعه اين فضاي آموزشي، دو واحد مسكوني سازماني كه خالي از سكنه است و همجوار اين مدرسه قرار دارد، در اختيار اداره كل نوسازي و توسعه مدارس استان قرار مي گيرد.
در پانزدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان بوشهر خيرين هشت ميليارد و 500ميليون ريال تعهد كردند.
خيرين مدرسه سازدر استان بوشهردرچهاردهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز 178ميليارد ريال در طول سال تعهد كرده بودند./ف
برچسب ها: اختصاص ، مدرسه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار