قم/

زیرساخت های آب و فاضلاب قم برای 50 سال آینده تامین شده است

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه امروز اقدامات خوبی در تامین زیرساخت های آب و فاضلاب قم انجام شده است گفت: تامین این زیرساخت ها که از برکات انقلاب شمار می رود شهر قم را تا حدود 50 سال آینده بیمه کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی با اشاره به بازدید خود در اواخر سال گذشته از تصفیه خانه فاضلاب قم، پیشرفت فیزیکی آن را تاکنون خوب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه از طرح های زیرساختی بسیار مهم برای شهر به شمار می رود که با پیگیری مسئولان به سرعت در حال اجرا است.
حجت الاسلام آشتیانیدر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته اقدامات زیرساختی بسیار خوبی در تصفیه خانه آب قم انجام شده است، ابراز داشت: با توجه به ورود آب سرشاخه های دز به قم اقدامات فنی و مهندسی مناسبی برای افزایش ظرفیت تصفیه خانه انجام گرفته است.
وی افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب قم را بسیار مهم دانست و گفت: به حمدالله با آماده شدن به موقع زیرساخت ها در تصفیه خانه، با ورود آب سرشاخه های دز هیچ مشکلی برای تصفیه و انتقال آب به شهر قم وجود ندارد.
نماینده مردم قم در مجلس همچنین گفت: انشاالله با ساخت این تصفیه خانه ظرف دو سه سال با حجم تصفیه سه برابر نسبت به تصفیه خانه فعلی، تا 50 سال آینده مشکلی در زمینه تصفیه آب مورد نیاز شهر قم وجود نخواهد داشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.