ادامه تدابير شدید امنيتي در بوستون

با گذشت یک هفته از انفجارها در شهر بوستون آمریکا تدابیر امنیتی سختگیرانه همچنان در این شهر ادامه دارد و بخش بزرگی از مرکز این شهر همچنان در محاصره پلیس است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی عربی ; به رغم گذشت یک هفته از زمان انفجارها در شهر بوستون که پایانی غم انگیز برای مسابقات ماراتن سالیانه در این شهر رقم زد اوضاع در این شهر هنوز به طور کامل به حال عادی بازنگشته است. مردم بوستون همچنان نزدیک حصاری که پلیس در اطراف محل انفجار کشیده است تجمع و دسته گل هایی نثار قربانیان می کنند. 

عملیات امنیتی در بوستون پس از کشته شدن تامرلان تسارنایف و بازداشت جوهر تسارنایف دو مظنون این انفجارها متوقف شد. گفته می شود مظنون نخست (تامرلان) در ماه های اخیر روزهای جمعه را در مسجدی در بوستون نماز می خوانده است. این مسجد در محله کمبریج و به فاصله یک مایلی محل انفجارها و به فاصله نزدیکی از منزل برادران تسارنایف قرار دارد. اما بدر ابوالسعود امام جماعت مسجد جمعیت اسلامی بوستون می گوید اصلا تامرلان را نمی شناسد. 

خبرنگاران همچنان در اطراف بیمارستانی در بوستون که دومین مظنون انفجارها در آنجا درمان می شود تجمع کرده اند و منتظر دریافت هرگونه خبری از داخل بیمارستان هستند. گفته می شود جراحات جوهر تسارنایف بسیار شدید است و پلیس هنوز نتوانسته است از او بازجویی کند. اکنون نگاه ها به این بیمارستان دوخته شده است تا جوهر تسارنایف به پرسش های متعددی درباره آنچه روی داد و علت آن و چگونگی وقوع آن و احتمال دست داشتن افراد دیگری در این حوادث پاسخ دهد. 


                              آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: تدابیر ، امنیتی ، بوستون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار