همدان/

برنامه‌ریزی برای کارهای فرهنگی ملایر

فرماندار ویژه ملایر گفت: در جلسات شورای فرهنگ عمومی به دنبال برنامه‌ریزی برای انجام کارهای فرهنگی در ملایر هستیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مصطفی آزادبخت صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی ملایر با اشاره به اهمیت و ظرفیت بالای شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان داشت: در این جلسات به دنبال برنامه‌ریزی برای انجام کارهای فرهنگی در ملایر هستیم.

وی افزود: باید برای سنجش عملکرد شورا در گذشته مصوبات را از نظر محتوایی بررسی کرده و ببینیم چه کسانی برای فرهنگ شهرستان برنامه داشته و چه کسانی اجرا کرده‌اند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه نسل جوان ما امروز مورد هدف دشمنان در جنگ نرم واقع شده، افزود: باید با انجام نظرسنجی‌های لازم احتیاجات و نیازهای جوانان را شناسایی کرده و نسبت به برآوردن آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی در ادامه به انتخابات 24 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: مردم ایران همیشه و در همه صحنه‌ها حمایت و حضور خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت کرده و در این انتخابات نیز لازم است حضوری حداکثری داشته باشند.

فرمانده سپاه ملایر نیز با تأکید بر لزوم تبیین ملاک ها و معیارهای انتخاب فردی اصلح توسط مردم، تصریح کرد: در این زمینه نباید مصداقی و شاخصی وارد شد بلکه تنها می‌توان به معرفی ملاک‌های کاندیدای اصلح پرداخت.

مراد اسماعیلی ابراز داشت: بسیج ناحیه ملایر با رویکرد حضور حداکثری مردم و تبیین ملاک‌ها و معیارهای کاندیدای اصلح برنامه‌هایی با عنوان نعمت روشنگری برگزار خواهد کرد.

وی عنوان داشت: برای نشان دادن بی‌اثر بودن تحریم‌ها و نا امید کردن دشمن و بی‌خاصیت بودن فشارهای بین‌المللی علیه ملت ایران، باید شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو، نیازمند حضور بالای مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم به این معنا که حضور کمتر از 80 یا 85 درصد مردم به معنای خلق حماسه نیست.

وی با اشاره به اعمال انواع تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان علیه ایران، ابراز کرد: تنها ملاک دشمنان برای محک زدن تأثیر این تحریم‌ها بر روی ملت ایران، میزان حضور مردم در انتخابات است.

امام جمعه موقت ملایر نیز به سالروز شکست آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: شکست حمله نظامی امریکا در طبس تعجب و شگفت جهانیان را برانگیخت و این از برکات خداوند به ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: امیدواریم سپاه ناحیه ملایر با تمام توان همچون گذشته در پیشبرد اهداف والای نظام گام بردارد.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در هر ماه، افزود: سال گذشته این شورا در استان رتبه سوم را کسب کرد که با برگزاری جلسات منظم و داشتن محتوا و خروجی و تاثیر در شهرستان باید این رتبه را ارتقا دهیم.

وی اعتلای فرهنگ دینی و مذهبی شهرستان به خصوص در میان نسل جوان را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و گفت: عشق مردم به آن بانوی بزرگوار در ایام فاطمیه در ملایر به خوبی مشاهده شد.

امام جمعه موقت ملایر اظهار داشت: مردم ملایر در ایام فاطمیه به خوبی به عزاداری پرداختند و مسجد جامع این شهر امسال بهترین نوع عزاداری و شکل حضور مردم را در خود دید.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری جشن و سرور برای سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: جوانان ما مشتاق برنامه‌های شاد و مفرح هستند و در همین راستا در شب ولادت این بانوی بزرگوار، جشنی بزرگ در ملایر برگزار خواهیم کرد.
برچسب ها: همدان ، ملایر ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.