اردبیل/

بانک‌ها دست بخش خصوصی را بگیرند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: بانک‌ها باید در برنامه‌های توسعه‌ای دست بخش خصوصی را بگیرند و یاریگر آنها باشند نه اینکه با سختگیری‌های خود پدر آنها را در‌آورند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه خلخال میزان برخورداری مردم جنوب استان را از راه‌های آسفالته حدود 35 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: چطور بپذیریم که شمال استان دارای جاده‌های چهار بانده باشد اما جنوب استان بسیاری از روستاهایش از راه شوسه نیز بی‌نصیب باشد.

وی عنوان کرد: ضرورت دارد جنوب استان محور توسعه همه جانبه باشد چرا که این منطقه از منبع ارزشمند کشاورزی،‌ گردشگری و صنعتی و معدنی برخوردار است و ضرورت دارد با جذب سرمایه‌گذاران و تامین زیر‌ساخت‌ها در این زمینه همراهی و کمک واقعی را شاهد باشیم.

جعفری بنه خلخال از مدیران صنعتی، گردشگری و کشاورزی خواست دست از بی‌توجهی به جنوب استان بردارند و بیش از گذشته توانمندی‌های جنوب استان را مدنظر قرار دهند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بانک‌ها باید در برنامه‌های توسعه‌ای دست بخش خصوصی را بگیرند و یاریگر آنها باشند نه اینکه با سختگیری‌های خود پدر آنها را در‌آورند.

جعفری بنه خلخال تصریح کرد: تنها راه برون رفت ما از مشکلات فعلی و توانمندی اقتصادی توسعه بخش خصوصی است به طوری که بانک‌ها نباید با سخت‌گیری‌های خود بکوشند تا مانع حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باشند.

وی بیان داشت: نباید اقبال و شایستگی حضور بخش خصوصی با سختگیری بانک‌ها پایمال شده و آنها با به کار بستن بهره‌های سنگین بخواهند مانعی جدی در جلوی سرمایه‌گذاران به وجود آورند.

عضو مجمع نمایندگان استان خاطرنشان کرد: هدایت منابع باید به سمت تولید باشد که خوشبختانه اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته ولی کافی به نظر نمی‌رسد.

جلیل جعفری قانون هدفمندی یارانه‌ها را از قانون‌های کار‌آمد نظام اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: البته این قانون باید با تغییراتی به سمت تولید هدایت شود/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.