هفته دوم ارديبهشت، برنامه هاي تيم ملي اعلام مي شود

جلسه بعدي مسئولان فدراسيون فوتبال در مورد تيم ملي و ليگ، هفته آينده برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در جلسه اخير، بين مسئولان نتيجه چنداني حاصل نشد به همين دليل مسئولان، تصميم گيري در مورد برنامه ليگ در فصل آينده را به هفته بعد موكول كردند.

ظاهراً تصميم گيري در مورد اين برنامه، به چهارشنبه هفته آينده بعد موكول شده است.

برنامه تصويب شده در اين جلسه بلافاصله در اختيار باشگاه ها قرار مي گيرد. گويا اين برنامه در 2 قسمت طراحي شده و نيم فصل اول فقط به باشگاه ها ابلاغ مي شود. طبق شنيده ها ليگ از اواخر تير آغاز شده و مسابقات 10 ماه به طول مي انجامد.

گفتني است، به احتمال زياد ليگ فصل بعد با 16 تيم برگزار مي شود و با توجه به برنامه جديد قرار است از فشردگي مسابقات كاسته شود و وضعيت تيمهاي حاضر در ليگ قهرمانان نيز لحاظ شود.

* 12 اردو و بازي تداركاتي در صورت صعود

مسئولان فدراسيون فوتبال 2 بازي تداركاتي در ادامه برنامه هاي تيم ملي در نظر گرفتند. اين 2 بازي بعد از رقابتهاي خرداد ماه ايران به منظور حضور در جام جهاني انجام مي شود.

به اين ترتيب 2 اردوي آينده ملي پوشان بعد از بازي با كرده جنوبي قطعي است. البته مسئولان سازمان ليگ بر سر زمان اردوها با سرمربي تيم ملي اختلاف نظر دارند و با توجه به شروع مسابقات ليگ و تمرينات تيمهاي باشگاهي حضور ملي پوشان در اردوهاي بلند مدت تيم ملي امكانپذير نيست .

از اين رو طرفين در جلسات آينده در مورد زمان اردوها و مدت حضور ملي پوشان به توافق خواهند رسيد.

گفتني است، اين بازي ها در روزهاي فيفا برگزار مي شود و لژيونرها و ديگر بازيكنان مشكلي براي حضور در اردوهاي تيم ملي نخواهند داشت./مح

برچسب ها: تیم ، ملی ، اخیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار