شيخ‌الاسلامي بعد از ثبت نام در انتخابات شوراها؛

به وزير بي‌حاشيه دولت مشهور بودم / از رئيس‌جمهور براي کانديداتوري شوراها اجازه گرفتم

وزير سابق کار و امور اجتماعي با حضور در فرمانداري تهران داوطلب چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا شد و گفت: بنده به وزير بي‌حاشيه دولت مشهور بودم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداري شهرستان تهران "عبدالرضا شيخ الاسلامي" وزير سابق کار و امور اجتماعي بعد از تکميل مراحل ثبت نام خود در جمع خبرنگاران درباره هدفش از اين ثبت نام گفت: در آينده نه چندان دور دو حادثه بزرگ در کشورمان اتفاق مي‌افتد که نقش زيادي در پيشرفت کشور خواهد داشت.

وي ادامه داد: انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا هر دو نمادهايي برجسته از حضور و مشارکت مردم در اداره کشور هستند.

شيخ‌الاسلامي افزود: انتخابات نشان‌دهنده دموکراسي و مردم سالاري است؛ مقام معظم رهبري امسال را به نام "حماسه سياسي، حماسه اقتصادي" نامگذاري کردند و بنده نيز فکر مي‌کنم مهمترين فراز رخداد حماسه سياسي در مقطع کنوني انتخابات باشد به همين جهت بايد همه دست‌اندرکاران و مسئولان تلاش خود را در جهت رقم زدن مشارکت حداکثري مردم به کار گيرند.

شيخ‌الاسلامي با بيان اين که بنده نيز به همين منظور و با اين ديد که شايد حضورم بتواند کمک کند داوطلب انتخابات شوراها شده‌ام اظهار داشت: با توجه به سوابقي که در حوزه اجرا دارم فکر کردم شايد حضورم به ويژه در شورا بتواند موثر باشد.

وي با بيان اين که سمت مشاور و مدير کل دفتر شهرداري در زمان احمدي‌نژاد را برعهده داشته است، گفت: در سازمان‌ها و زيرمجموعه شهرداري فعاليت داشتم و با مسائل شهرداري تهران آشنايي کامل دارم.

شيخ‌الاسلامي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا از سمت فعلي خود که معاونت امور اجتماعي رياست جمهوري است استعفا داده يا خير گفت: از اين سمت استعفا دادم و رئيس جمهور هم پذيرفتند.

وي در پاسخ به اين که آيا در ليست خاصي قرار خواهيد گرفت يا خير گفت: فعلا مستقل آمده‌ام.

شيخ‌الاسلامي در پاسخ به سوالي درباره برخي خبرها که حاکي از احتمال تدوين ليستي براي انتخابات شوراها توسط دولت دارد، گفت: بعيد مي‌دانم که اين مسئله اتفاق بيفتد تا الان نيز ليستي تهيه نشده است.

وي تاکيد کرد: دولت قطعا به عنوان دولت گزينه و نامزدي را معرفي نمي‌کند اما مي‌دانم طرفداران مشي و سليقه دولت حتما براي انتخابات گزينه‌هايي را خواهند داشت.

وي در پاسخ به اين که آيا با رئيس‌جمهور براي کانديداتوري در انتخابات شوراها مشورت کرده‌ايد يا خير اظهار داشت: از ايشان اجازه گرفته‌ام و ايشان هم پذيرفتند؛ من از رئيس‌جمهور خواستم که کانديداي شوراي شهر شوم و وي هم موافقت کرد.

وزير سابق کار و امور اجتماعي در پاسخ به سوالي مبني براينکه شما در دوران تصديگري وزارت کار حاشيه‌هاي زيادي داشتيد آيا در شوراي شهر عضوي فعال و بدون حاشيه خواهيد بود يا خير گفت: من در دولت به وزير بي‌حاشيه مشهور بودم و فرمايشات مقام معظم رهبري نيز درباره استيضاح بنده گوياي همه چيز است و ايشان فرمودند که آن استيضاح اشتباه بود و به وزير هم ربطي نداشت.

شيخ الاسلامي در پايان خاطر نشان کرد: وظيفه داشتم و براساس تشخيص وارد اين صحنه شدم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.