پرونده ای تحت عنوان تبانی باشگاهها به ما ارائه نشده است

حسن زاده: خلعتبری باید 7 اردیبهشت درخصوص رفتارهایش توضیح دهد

رئیس کمیته انضباطی در خصوص موضوعات تبانی، پرونده هادی عقیلی، احضار خلعتبری، اعزام ناظران ویژه به مسابقات لیگ برتر و باشگاههای طلبکار به نکات مهمی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسماعیل حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی در خصوص تخلف محمدرضا خلعتبری در دیدار مقابل داماش گیلان گفت: اگر چه هنوز گزارش نمایندگان دیدار سپاهان و داماش گیلان به کمیته انضباطی ارسال نشده اما به دلیل رفتارهای ناپسند محمدرضا خلعتبری مقابل داماش گیلان، وی روز 7 اردیبهشت ماه جهت ادای پاره ای ازتوضیحات به کمیته انضباطی دعوت شده است. به دلیل حضور این بازیکنان در رقابتهای داخلی و آسیایی ترجیح دادیم تا این تاریخ در کمیته انضباطی حضور داشته  و پاسخگوی سوالات ما باشد.

وی در ادامه در خصوص حضور  هادی عقیلی در کمیته انضباطی گفت: ما رسما رای محرومیت وی را در تاریخ 31/1/91 به وی ابلاغ کردیم. با توجه به اینکه این بازیکن در لیگ قطر بازی می کرد و اصلا روش درستی نبود که این رای را در اختیار باشگاهش قرار دهیم، منتظر حضور وی در کمیته انضباطی شدیم که این رای شب گذشته رسما به وی ابلاغ شده است. هر چند که این بازیکن به این رای اعتراض دارد و قرار شد تا ظرف یکی دو روز آینده اعتراض خود را به کمیته استیناف ارائه دهد.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اعلام تبانی در رقابتهای لیگ دسته یک مخصوصا تیم های شهرداری تبریز و شهرداری بندر عباس گفت: پرونده ای تحت عنوان تبانی وجود ندارد و هیات رسیدگی به اخلاق حرفه ای فوتبال به این موارد پیگیری می کند و در نهایت با ارائه گزارشی به کمیته انضباطی ، موارد را مطرح خواهد کرد که در نهایت کمیته انضباطی طبق مقررات عمل می کند. اما تا کنون هیچ پرونده ای به دست کمیته انضباطی نرسیده است.

حسن زاده در خصوص اعتراض باشگاه سپاهان در خصوص حضور غیر قانونی فرهاد مجیدی و قرارداد وی گفت: هیچ نامه و شکایتی از سوی این باشگاه به دست ما نرسیده است.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه افزود: با توجه به هفته های پایانی رقابتهای لیگ برتر و حساسیت های بالایی که وجود دارد ما ناظرین انضباطی ویژه ای را برای بازیها در نظر گرفته ایم و امیدوارم از سوی تماشاگران و یا بازیکنان و کادر فنی تیم ها رفتار نامناسبی سر نزند.

حسن زاده در پایان در خصوص باشگاههای بدهکار گفت: درپی اعلام اسامی باشگاههای بدهکار، اکثر  باشگاههای حاضر در لیگ آزادگان بدهی های خود را پرداخت کرده که کمیته انضباطی رسما از آنها تقدیر خواهد کرد اما هنوز برخی از باشگاههای لیگ برتری و تیمهای حاضر در لیگ آزادگان بدهی های خود را پرداخت نکرده  و امیدوار هستیم تا هر چه زودتر اقدام کنند در غیر اینصورت اجازه فعالیت در فصل آتی را نخواهند داشت./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار