محاکمه مستاجري که صاحبخانه اش را با چاقو کشت

اختلاف مالک و مستاجر بر سر تخليه خانه با مرگ مرد صاحب خانه با ضربه چاقو پايان يافت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کارآگاهان جنايي با حضور در صحنه جنايت دريافتند اين جنايت در پي اختلاف مستاجر و صاحب خانه بر سر تخليه خانه رخ داده است.

به اين ترتيب جنازه مقتول به پزشکي قانوني منتقل و عبدالناصر نيز بازداشت شد. او اتهام قتل را بر عهده گرفت و گفت در يک لحظه عصبانيت به سراغش آمده و از او يک قاتل ساخته است. در جلسه محاکمه که صبح ديروز به رياست قاضي نورا...عزيزمحمدي برگزار شد، متهم به قتل ۵۵ساله گفت: مدتي بود که در خانه صابر مستاجر بودم. او مرد بداخلاقي بود و مدام با من درگير مي شد.

يک روز او سراغم آمد و گفت بايد خانه را تخليه کنم. چند روزي از او مهلت خواستم اما گفت نمي تواند صبر کند. چند روز بعد در حالي که از راهرو عبور مي کردم تا به خانه ام بروم صاحب خانه مانع ام شد.

او گفت بايد خانه اش را تخليه کنم. من باز هم از او وقت خواستم اما او به اصرارش ادامه داد تا اين که با يکديگر درگير شديم. به گزارش خراسان، متهم افزود: بعد از آن که در راه پله چند ضربه به يکديگر زديم من چاقو کشيدم و يک ضربه به سينه اش زدم. در پي اظهارات اين مرد، رئيس دادگاه ختم دادرسي را اعلام کرد و قرار است به زودي در اين باره تصميم گيري شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار