طراحي و اجراي پلت فرم توسعه در شركت مس

مدير عامل شركت ملي صنايع مس از طراحي و اجراي پلت فرم 3 گانه «ارزش»، «دانش» و «اجرا» در اين صنعت خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از «ايميدرو»، «نعمت الله پوستين دوز» با بيان اين مطلب گفت: با توجه به جايگاه استراتژيك صنعت مس و ظرفيت بالاي آن براي توسعه، شركت ملي صنايع مس اقدام به تدوين پلت فرم كرد.
وي افزود: براي عملياتي كردن اين پلت فرم، 3 واحد شامل مركز تحقيق و توسعه، مركز توسعه مديريت و رهبري و نيز شركت سرمايه گذاري مس( براي فعال كردن معادن كوچك توسط بخش خصوصي) راه اندازي شد.
مدير عامل شركت ملي صنايع مس با اشاره به «زنجيره ارزش» به عنوان يكي از اركان پلت فرم توسعه اين صنعت، بيان داشت: در اين زنجيره، از معدن تا تجارت 10 مورد كسب و كار شناسايي و با مجموع كسب و كارهاي پايين دستي، حدود 30 تا 40 كسب و كار مطرح شد كه درنتيجه، با ساماندهي و فعال كردن آنها، مي توان اشتغال زايي و ارزش افزوده قابل توجهي ايجاد و درآمد شركت مس را نيز تضمين و تكميل كرد.
وي افزود: اكنون در بخش «زنجيره دانش» صنعت مس، اطلاعات پراكنده اي وجود دارد كه بايد منسجم و سپس بومي سازي شده و توسعه يابد. در بخش «زنجيره اجرا» نيز، با توجه به اينكه 70 تا 80 درصد حوزه اين صنعت، كار معدني است، بايد اين بخش تقويت شود.
برچسب ها: طراحی ، پلت فرم ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار