رودهن/

انداختن رأی در صندوقی خارج از منطقه جغرافیایی محل سکونت تضییع حق همشهریان است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: انداختن رأی در صندوقی خارج از حیطه منطقه جغرافیایی محل سکونت، تضییع حق خود و سایر همشهریان است.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اگر شهر و یا روستای خود را با مقیاسی کوچکتر در قالب یک مجتمع ساختمانی متصور شوید، تحلیل چنین تضییع حقی آسانتر می شود.

وی ادامه داد: بی شک در یک مجتمع مسکونی موارد متعددی نظیر پاکیزگی حواشی سازه، شفافیت امور مالی در پرداخت و دریافت آبونمان ماهانه، دوری از آلودگیهای صوتی، نظم در محیط زندگی، رعایت موارد امنیتی و... همگی مستلزم انتخاب فردی شایسته به عنوان مدیر در این مجموعه است.

بیگدلو افزود: حال اگر با سهل انگاری، بی توجهی و شاید تلاش برای انتخاب مدیری برای ساختمان کناری فردی ناکارآمد در مجتمع مسکونی محل زندگیمان برگزیده شود، برخورداری از مزایای مذکور تا حد زیادی در هاله از ابهام قرار خواهد گرفت و نباید انتظاری برای یک زندگی ایده آل داشت.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: حال شرایطی تقریباً مشابه به آنچه ترسیم شد در مقیاسی بزرگتر بر اوضاع شهر و روستای محل سکونت همه نیز حاکم است.

وی ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس فرصتی برای همه اقشار جامعه در ادواری چهار ساله است تا با انتخاب افرادی اصلح و کارآمد امور کشور به خوبی پیگیری و اجرا شود.

بیگدلو تصریح کرد: اما اگر چنین فرصت مهمی را از دست بدهیم یا آن را در جایی دیگر و به دور از محل سکونت استفاده کنیم، ظلم نخست بر خود و ستم بعدی بر خانواده محسوب می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.