تلويزيون در هفته اي كه گذشت؛

آيت الله هاشمی رفسنجانی در " معمای شاه" / تکذیب ازدواج تنابنده با فولادوند

آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با عوامل مجموعه تلویزیونی "معمای شاه" دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش مهمترین رویداد این هفته در تلویزیون بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با کارگردان، تهیه کننده و جمعی از بازیگران مجموعه تلویزیونی "معمای شاه" بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با ابراز خرسندی از ساخت این مجموعه تلویزیونی که به وقایع تاریخی کشور می پردازد، تشکر کرد.

از دیگر رویداد مهم هفته خبر ازدواج محسن تنابنده با اندیشه فولادوند بازیگر بود که این خبر توسط تنابنده تکذیب شد و وی گفت: خبر ازدواج من با اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کذب محض است و امیدوارم نقل قول من نقطه پایان این شایعه ها باشد که مدتی است در فضای مجازی منتشر می شود.

رئیس مرکز هنرهای نمایشی و رادیو نمایش گفت: برنامه " رادیو فیلم" پر مخاطب ترین برنامه در ایام نوروز 92 رادیو است.

26 فروردین سالروز تولد محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است، این بازیگر در سال 1309 در اصفهان متولد شد و از سال 1327 با نمایش " هیاهوی بسیار برای هیچ " فعالیت بازیگر پیش را آغاز کرد و در سال 1343 با فیلم " شب قوزی" به عرصه سینما وارد شد.

از ماندگارترین آثار کشاورز می توان به " خشت و آینه" کمال الملک، " روز واقعه"، " پدر سالار"، " هزاردستان" اشاره کرده محمدعلی کشاورز طی چند سال گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفته و این روزها در منزل استراحت می کند.

همچنین از دیگر رویداد این هفته کنار کشیدن شبکه آی فیلم به نفع شبکه تماشا بود، در پی اعلام همزمان خبر بازپخش سریال " ساختمان پزشکان" از دو شبکه ی آی فیلم و تماشا، شبکه آی فیلم به نفع شبکه تماشا کنار کشید و سریال " بزنگان" را جایگزین ساختمان پزشکان کرد.

محمدجواد محمدی زاده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه خطاب به مهدی فرجی، مدیر شبکه یک از تلاش دست اندرکاران این شبکه در زمینه فرهنگسازی و حفظ محیط زیست تقدیر کرد.

همچنین در فرهنگسرای رسانه با حضور رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تقدیر از عوامل سریال " پایتخت 2" صورت پذیرفت.

شبکه بازار نمایشگاه تخصصی عملکرد و دستاوردهای وزارت ارشاد اسلامی با نام " ره توشه" را پوشش تلویزیونی می دهد.

دیگر خبرهای مهم این هفته تلویزیون راه یابی برنامه " صید گشا" از تازه ترین تولیدات رادیو خلیج فارس به بخش نهایی جشنواره بین المللی کراواسی است.

در پی زلزله ای با بزرگی 5/7 ریشتر در شهرستان سراوان، شبکه خبر از همان دقایق ابتدایی تلاش کرد با قطع برنامه های عادی خود، به پوشش اخبار و وقایع این حادثه بپردازد.

27 فروردین سالگرد درگذشت پوپک گلدره یکی از ستاره های هنر ایران است، وی که متولد 1350 بود در سن 35 سالگی در جریان یک حادثه رانندگی به حالت اغما رفته و در بیمارستان مهر تهران بستری شد و در تاریخ 27 فروردین سال 1385 پس از هشت ماه بودن در اغما درگذشت.

مرحوم گلدره فعالیت هنری اش را با بازی در نمایش " پل" آغاز کرد و آخرین اثر او ایفای نقش در سریال " نرگس" بود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج درگذشت جانشین مرکز بسیج رسانه ملی را تسلیت گفت: همچنین محمدعلی پور تهیه کننده مستند " جعل" شبکه آموزش به علت ایست قلبی در 25 فروردین ماه درگذشت.

در دیگر رویدادهای این هفته، کتایون ریاحی عکس های منتسب به وی در کنار خواننده لس آنجلسی را تکذیب کرد و گفت: عکس های منتشر شده از من در فضای مجازی صحت ندارد، متاسفم از اینکه در جامعه مترقی ایران، برخی از مردم از روی بی خبری و بعضی ها با غرض ورزی درصدد تخریب چهره های شناخته شده هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار