قم/

عرضه لوح فشرده مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی

لوح فشرده مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی با موضوعاتی در زمینه علوم قرآن، کلام و عقاید، عرفان و حکمت، تراجم، لغت و هیئت، عرضه شد.

به گزارش خبرتگار باشگاه خبرنگاران قم ، مسئول واحد آموزش نرم افزارهای علوم اسلامی و انسانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم گفت : متن کامل 50 عنوان کتاب از آثار علامه حسن زاده آملی در 60 جلد، شامل موضوعاتی از قبیل: علوم قرآن، کلام و عقاید، عرفان و حکمت، تراجم، لغت و هیئت از جمله محتویات متنی این لوح فشرده می باشد.

حجت الاسلام مقیسه افزود: جستجو در بیش از 13000 عنوان باب از طریق فهرست گزینشی، "جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب"، "امکان مقایسه دو متن مختلف از یک یا دو کتاب با یکدیگر، متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی و قابلیت جستجو در آیات از دیگر مطالب و قابلیت های لوح فشرده مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی است.

10 دوره لغت نامه در 62 جلد با قابلیت جستجو و ارتباط با متن کتب ،ارائه اطلاعات مفید درباره کتب برنامه و شخصیت علامه حسن زاده آملی و "برخورداری از دیگر قابلیت های پژوهشی ازجمله؛ یادداشت برداری، ذخیره سازی، رنگی کردن متن، ویرایش و چاپ از امکانات دیگر این لوح فشرده است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این لوح به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، عرضه ، لوح فشرده ، حسن زاده ، آملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.