جانشين فرماندهي مرزباني ناجا از كشف نزديك به 2 تن مواد مخدر طي 4 عمليات خبر داد و افزود: در جريان اين درگيري ها 10 نفر از قاچاقچيان مسلح دستگير و 3 نفر ديگر نيز به هلاكت رسيدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار سرتيپ دوم "احمد گراوند"با اعلام اين مطلب افزود: مرزداران اين فرماندهي مستقر در هنگ‌هاي مرزي با آمادگي كامل در ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن انجام اقدامات تأمين و كنترل مؤثر مرزهاي استان با انجام كارهاي اطلاعاتي و بهره‌گيري از تجهيزات فني توانستند از قصد قاچاقچيان براي انتقال محموله سنگين مواد مخدر به داخل كشور آگاه شوند و نسبت به كنترل محورها و كمين بر سر راه آنان اقدام كنند.
وي با اشاره به برنامه ريزي دقيق و اجراي كمين‌هاي هدفمند مأمورين مرزي خاطرنشان كرد: مرزداران در پوشش كامل، با اجراي كمين بر سر راه قاچاقچيان، انهدام باندهاي قاچاق را در دستور كار خود قرار دادند.  
جانشين فرماندهي مرزباني ناجا،با اشاره به سرعت عمل مناسب مرزداران در اجراي عمليات‌ها گفت: سرعت عمل، موضع‌گيري و تيراندازي دقيق مأمورين به سمت متجاوزين مرزي، موجب به هلاكت رسيدن 3 تن از اشرار مسلح و دستگيري 10 نفر از آنان شد.  
وي در ادامه بيان داشت: در اين درگيري مأمورين مرزباني موفق شدند در 4 عمليات موفقيت آميز اجرا شده در هنگ‌هاي مرزي نگور و جكيگور و سراوان، مقدار يک تن و 884 كيلو و 700 گرم مواد مخدر شامل يک تن و 278 كيلو و 500 گرم ترياك و 606 كيلو و 200 گرم حشيش را كشف و ضبط کنند.  
سردار گراوند همچنين از عزم جدي مرزداران استان در مقابله و جلوگيري از اتلاف سرمايه‌ ملي خبر داد و افزود: مأمورين مرزي موفق شدن در 72 ساعت گذشته در حين واپايش و كنترل مسيرهاي مواصلاتي مرزي، با توقيف 97 دستگاه خودرو و شناور و همچنين دستگيري 45 نفر متهم از خروج 104 هزار و 905 ليتر مواد سوختي قاچاق جلوگيري كنند. 
جانشين مرزباني ناجادر پايان ضمن تشكر از همكاري خوب اطلاعاتي مرزنشينان در معرفي عوامل خود فروخته و سوداگران مرگ به دستگيري اتباع بيگانه و متجاوزين مرزي اشاره كرد و اظهار داشت: كاركنان فرماندهي مرزباني مستقر در هنگ‌هاي مرزي با بررسي و واپايش دقيق موفق شدند تعداد 523 نفر از متجاوزين و اتباع بيگانه كه قصد ورود يا خروج غير قانوني از كشور را داشتند دستگير كنند./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار