رييس پليس راهور ناجا در گفتگو با معاون صداي رسانه ملي:

عملكرد راديو در انعكاس اخبار ترافيكي ايام نوروز بي‌نظير بود

سردار مؤمني، رئيس پليس راهور ناجا با حضور در معاونت صدا و ديدار با دكتر محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي از عملكرد راديو در تمام طول سال به ويژه انعكاس اخبار ترافيكي ايام نوروز قدراني كرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي معاونت صدا، سردار مؤمني، رئيس پليس راهور ناجا با حضور در معاونت صدا با دكتر محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي ديدار كرد.
وي ضمن قدراني از عملكرد راديو در تمام طول سال به ويژه انعكاس اخبار ترافيكي در ايام نوروز، اظهار داشت: طبق هماهنگي‌هاي صورت گرفته در ايام نوروز، همكاري شبكه‌هاي راديويي و به كارگيري تجربيات رسانه‌اي سال‌هاي قبل، امسال توانستيم اخبار ترافيكي را در زمان‌هاي گوناگون و از شبكه‌هاي مختلف راديو به اطلاع رانندگان برسانيم. اين امر سبب سهولت رفت و آمد، كاهش بار ترافيكي، رضايتمندي، آموزش و آگاهي رانندگان و بهره‌وري بيشتر از وقت مسافران نوروزي شد.
رييس پليس راهور ناجا با تاكيد بر نقش تعيين كننده راديو در كنترل ترافيك پرحجم نوروزي، افزود: مثلث راديو، پليس و مردم سبب شد در تعطيلات نوروزي امسال كه سه هفته بود، ترافيك سنگين نداشته باشيم. 
 اسكندر مومني با بيان اينكه پيام و توصيه هاي پليس به وسيله راديو به گوش مردم مي رسيد، يادآور شد: راديو مانند قرارگاهي عملياتي و اطلاع رساني عمل كرد، در نتيجه با كمك پليس و راديو، ترافيك نوروزي امسال مديريت شد. 
رئيس پليس راهور ناجا راديو را تنها رسانه اي دانست كه پليس مي تواند از طريق آن به موقع آخرين محدوديت هاي ترافيكي را به اطلاع رانندگان برساند./ي2
برچسب ها: مومنی ، پلیس ، راهور ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.