زاهدان/

استقرار تمامی امكانات مورد نیاز در منطقه زلزله زده سراوان

رییس مركز فوریتها و حوادث دانشگاه علوم پزشكی زاهدان: در فاصله چند ساعت پس از وقوع زلزله هفت و نیم ریشتری سراوان تمامی امكانات و تجهیزات امدادی و پزشكی برای كمك رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در منطقه مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران زاهدان،  فریبرز راشدی در منطقه زلزله زده گشت شهرستان سراوان گفت: این زلزله در منطقه گشت تنها سه مجروح داشت كه برای مداوا به مركز درمانی انتقال یافته اند.

وی گفت: تاكنون گزارشی مبنی بر تلفات انسانی ناشی از این زمین لرزه ارائه نشده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی زاهدان هم به خبرنگار ما گفت: 40 دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به آسیب دیدگان احتمالی زمین لرزه به سراوان اعزام شد.

 مصطفی دهمرده افزود: تمامی نیروهای درمانی بیمارستانهای سراوان، زاهدان و خاش و مراكز درمانی روستایی سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی به مجروحان احتمالی زلزله در حالت آماده باش هستند.

وی اظهار داشت: یك دستگاه اتوبوس آمبولانس، یك دستگاه اتوبوس مجهز به تجهیزات آی.سی.یو دارای امكانات اتاق عمل همراه با 40 دستگاه آمبولانس برای كمك به حادثه دیدگان زلزله اعزام شدند.

وی گفت: اعضای ستاد بحران دانشگاه علوم پزشكی زاهدان نیز به منطقه زلزله زده گشت سراوان اعزام شده اند.

معاون دانشگاه علوم پزشكی زاهدان ادامه داد: این افراد به همراه گروههای ارزیاب مشغول بررسی مناطق زلزله زده حدفاصل شهرستانهای خاش و سراوان هستند.

وی گفت: خوشبختانه هیچ كمبود نیرو و امكانات برای امدادرسانی به صدمه دیدگان زمین لرزه سراوان وجود ندارد./ب

برچسب ها: زلزله ، استقرار ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.