عضو شوراي عالي جبهه ایستادگی گفت: جبهه ايستادگي پيوستن به ائتلاف‌ اکثريت و سه‌گانه اصولگرايان را براي رسيدن به وحدت در دستور کار خود قرار داد.

 "حسین کنعانی مقدم" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگا خبرنگاران، در ارتباط با جلسه شب گذشته "جبهه ایستادگی" اظهار داشت: مبحث جلسه شوراي عالي بر روی ائتلاف‌های موجود در کشور براي انتخابات پيش‌رو برگزار شد و جبهه ایستادگی معتقد است که اصولگرایان باید وحدت رویه داشته باشند.

عضو جبهه ایستادگی بیان کرد: اعضای شورای عالی جبهه ایستادگی از این جهت ائتلاف با دیگر اصولگرايان را مورد بررسی قرار دادند که معتقدند اصولگرایان باید کاندیداهای مختلف را در زمینه انتخابات ریاست جمهوری مورد ارزیابی قرار دهند و برنامه هایی را به صورت جمعی برای جریان اصولگرایی تهیه و تنظیم کنند .

کنعاني مقدم تاکيد کرد : جبهه ايستادگي ائتلاف با دیگر اصولگرايان را به معنی ائتلاف با اشخاص و یا ائتلاف برای تعیین رئیس جمهور نمی‌داند.

وی افزود:کابينه‌اي که  اصولگرایان می خواهند تشکیل دهند باید از طیف های مختلف اصولگرایی باشد و این ترکیب را در معرض انتخاب مردم قرار دهند و آنگونه نباشند که برخی بخواهند در پشت اتاق بسته متولی اصولگرایی برای آن انتخابات باشند .

کنعانی مقدم با اشاره به بررسی پیوستن جبهه ایستادگی به ائتلاف پنج گانه و 2+1  در شوراي عالي اين تشکل تصریح کرد: بحث دیگری که بين اعضاي شوراي مرکزي مطرح شد پیوستن به ائتلاف های موجود در فضای انتخاباتی است که بناست در این زمینه کمیته‌ای برای رایزنی با دوستان تشکیل شود تا  به یک وحدت رویه و وفاق در جریان اصولگرایی دست یابیم.

عضو جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: تعیین گزینه  انتخاباتي دوم و سوم جبهه ایستادگی پس از به نتیجه رسیدن برای ائتلاف با سایر اصولگرایان مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار