رودهن/

انتخابات نماد اقتدار ملی است

رئیس ستاد انتخابات رودهن با بیان اینکه انتخابات نماد اقتدار ملی است گفت: با وحدت و همدلی که همیشه در میان ملت غیور ایران اسلامی است؛ انتخاباتی با شکوه و حداکثری برگزار خواهیم کرد.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: هرساله یک دوره انتخابات در کشور برگزار می‌شود ولی انتخابات 24 خرداد سال جاری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: در حالی بعد از فتنه 88 اولین انتخابات ریاست جمهوری را برگزار خواهیم کرد که دشمنان نظام و انقلاب همانند سال 88 برنامه‌های زیادی را برای از بین بردن وحدت ملی طراحی کرده‌اند و از این رو حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

بخشدار و رئیس ستاد انتخابات رودهن با اشاره به اینکه قانون‌مداری و احترام به رأی مردم باید در اولویت ستاد انتخابات باشد ادامه داد: به لطف پروردگار و تلاش اعضای ستاد انتخابات و هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شاهد برگزاری انتخاباتی پرشکوه و دشمن شکن در سطح کشور و به ویژه منطقه باشیم.

طاهرخانی گفت: تمامی دستندرکاران برگزاری انتخابات خود مردم هستند و در روز انتخابات هم بازیگران اصلی آن خواهند بود و دشمنان نظام که در فکر توطئه علیه این نظام و مردم هستند بدانند که انتخابات ایران آزاد و توسط خود مردم ولایی برگزار خواهد شد و تا این وحدت و همدلی هست نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هست.

وی  افزود: مردم با حضور در راهپیمایی 22بهمن سال گذشته ولایتمداری خود را به جهانیان ثابت نمودند و در روز 24 خرداد 92 نیز با لبیک به فرمان حضرت آیت اله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه سیاسی بزرگی را رقم خواهند زد و مشت محکمی بر دهان استکبار و فتنه‌گران می‌کوبند./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.