بیرجند/

تش تمامی تحرکات دشمنان را لحظه ای رصد می کند

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارتش تمامی تحرکات دشمنان را لحظه ای رصد می کند، گفت: با تمام توان و اقتدار برای تمامی ترفندهای دشمنان نقشه و برنامه داریم و اجازه هیچ گونه تعرضی را به دشمنان نمی دهیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در نشست خبری به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان صلابت  و اقتدار است.

 وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب بسیاری به دنبال حذف ارتش بودند، بیان داشت: حضرت امام (ره) با بصریت و هوشیاری در 28 فرودین 58 اعلام کردند که روز 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و مردم نیز پشتیبان این ارتش باشند.

وی با اشاره به اینکه اين نيروهای ارتش در پشتيباني از ولايت و دفاع از تماميت ارضي كشور آماده هستند، گفت: ارتش و نیروهای مسلح ما اجازه هیچ گونه تعرضی را به خاک جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان نمی دهند.

 وی با اشاره به اینکه ارتش تمام طرح ها و برنامه های دشمنان را به صورت روزانه و لحظه ای رصد می کند، گفت: برای تمامی این طرح و ترفندها برنامه و نقشه داریم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بيان اينكه ارتش جمهوري اسلامي ايران 48 هزار شهيد تقدم نظام مقدس اسلامي كرده است، بر لزوم حفظ و پاسداشت اين ارزشها تاكيد كرد.

وی به خود کفا شدن ارتش در ساخت انواع تجهیزات نظامی اشاره کرد و تصریح کرد: هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت نیازمندیهای خود در نیروی هوایی، زمینی، دریایی و پدافند به خود کفایی رسیده است.

وی با بیان اینکه ارتش ايران با اجراي رزمايشهاي متعدد، تمرينات تاكتيكي و انواع ماموريتهاي سرزميني و فراسرزميني هميشه در حال تمرين و آماده باش است، بیان کرد: سال گذشته رزمایش جعفر بن طیار و رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 با محوریت خراسان جنوبی در استان اجرا شد.

 امیر آذریان با گراميداشت سال "حماسه سياسي و  حماسه اقتصادي" عنوان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که حضور ملت را در انتخابات کمرنگ کنند اما مردم ما به ندای رهبری لبیک خواهند گفت و حماسه سیاسی را بهتر از گذشته در انتخابات 24 خرداد ماه رقم خواهند زد.

وي با بيان اينكه نيروهاي مسلح در كنار ساير ملت ايران با تمام وجود در انتخابات شركت خواهند كرد، ادامه داد: حضور پرشور ملت در پای صندوق های رای خاری بر چشم دشمنان خواهد بود.

 فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی به برنامه های آجا در هفته ارتش در استان اشاره کرد و بیان کرد: رژه ویژه نیرو های مسلح استان در خیابان شهید سپهبد صیاد شیرازی در روز 29 فروودین با حضور مسئولان لشکری و کشوری  و مردم استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در روز 29 فروردين اقتدار، توان رزمی، آمادگی و انسجام و وحدت بین نیروهای مسلح را همچون سالهاي گذشته به نمايش در خواهيم آورد و تمام واحدهاي نيروي دريايي، پدافند، نيروي زميني ، انتظامی و سپاه پاسداران در این رژه حضور دارند.

امیر آذریان گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، سخنرانی قبل از خطبه ها، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه ارتش، اهدا خون برگزاری محافل انس  با قران و مسابقه عکاسی را از دیگر برنامه های محوری در هفته ارتش اعلام کرد./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.