رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: در سال جاری، همانند سال های قبل هیئت بدمینتون استان اصفهان با همکاری آموزش و پرورش استعداد های این رشته را شناسایی می کند .

سروش اسماعیلی ، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، با اشاره به همکاری همه‌جانبه اداره آموزش و پرورش استان اصفهان برای شناسایی علاقه‌مندان رشته مفرح بدمینتون در مدارس، بیان داشت: به طور حتم از جمله مراکزی که به خوبی می‌توان نخبگان بدمینتون را مورد شناسایی قرار داد، مدارس هستند.

وی از دیگر برنامه‌های هیئت بدمینتون استان اصفهان به توسعه همگانی بدمینتون در بین آحاد مردمی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از راه های همگانی کردن این ورزش که هم اکنون نیز در بین مردم رواج دارد بدمینتون پارک است .

وی ادامه داد : رواج این ورزش در میان مردم به همراه آموزش از اهداف این هیئت در سال ورزشی 92 است .

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان ادامه داد: البته برپایی بدمینتون ساحلی نیز از دیگر اهداف این هیئت است که در صورت برطرف شدن مشکلات مالی، این مهم انجام می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری جلسه مسئولان بدمینتون استان اصفهان در هفته گذشته، برای چیدمان چگونگی رقابت‌های قهرمانی، اظهار داشت: روز سه‌شنبه این هفته نیز، جلسه نهایی مدیریت میزبانی مسابقات، با توجه به دستورالعمل‌های تقویم ورزشی فدراسیون بدمینتون، برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: هیئت بدمینتون استان اصفهان برای رسیدن به اهداف والای خود برای یک سال ورزشی، نیاز به مبلغ 600 میلیون ریال دارد که البته نه تنها در سال پیش رو، بلکه در سال 1390 نیز هیچ‌گونه بودجه‌ای در اختیار هیئت قرار داده نشده است. /ب

برچسب ها: اصفهان ، ورزش ، بدمینتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.