مشهد/

برخی کاندیداها برای بازار گرمی آمده اند

سخنگوی جبهه پایداری گفت: کاندیداهای مختلف در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده اند، اما یکسری از افراد که البته خودشان هم انکار نمی کنند، آمده اند تا بازار را گرم کنند.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، کامران باقری لنکرانی بعد از ظهر یکشنبه با حضور در جمع تعدادی از فعالان سیاسی و اعضای جبهه پایداری در هتل آرسن اظهار کرد: چه افرادی که می خواهند رای بدهند چه افرادی که می خواهند در معرض رای قرار بگیرند باید حرکتشان مبتنی بر یک حجت باشد.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: گروه دیگری نیز با توجه به اینکه تفکراتشان با یکدیگر تمایزی ندارد و خط فکریشان یکی است و کاملا شبیه هم حرف می زنند حضورشان خیلی طبیعی به نظر نمی رسد و به نظر می آید مقصود این است تا آرای فرد دیگر را بر هم بزنند.

باقری لنکرانی گفت: البته چند گروهی هم دارند به طور جدی فعالیت هایشان را انجام می دهند و اصلاح طلب ها هم خیلی امیدی به یک کاندیدای خاص ندارند و برخی تلاش می کنند تا هاشمی را راضی کنند بیاید.

وی بیان کرد: پایه رای هاشمی از بین اصولگرایان سنتی که اغلب سنشان بالا است و فعالیت اقتصادی دارند و دارای ظاهر مذهبی هستند، است.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: آنها خودشان قبول دارند، رای منفی هاشمی بالا است و آن کسانی هم که عنوان اصلاح طلب دارند، چون نمی خواهند شخصیت کاریزمایشان به هم بخورد و تقریبا محال است اتفاقات سال 76 برایشان رقم بخورد، نمی آیند.

باقری لنکرانی با بیان این مطلب که اصلاح طلبان باید راهی را که اصولگرایان 10 سال قبل رفتند را بروند گفت: اصلاح طلبان ابتدا باید شوراها، سپس مجلس و در انتها وارد دولت شوند.

وی افزود: برخی از تحقیقات میدانی نشان می دهد اگر احمدی نژاد دوباره کاندید شود برخی دوباره به وی رای می دهند که البته این تعداد رای در حدی نخواهد بود که وی بتواند در همان دور اول پیروز شود.

وزیر سابق بهداشت اظهار کرد: اما یک تفکر غلطی بوجود آمده که این افراد فکر می کنند اگر احمدی نژاد بگوید، به یک کسی رای بدهید، آنهایی که به احمدی نژاد رای داده اند به آن شخص هم رای خواهند داد.

باقری لنکرانی افزود: این اشتباه در سال 84 هم اتفاق افتاد اما واقعیت این است که جایگزینی برای رای وجود ندارد و منطقش هم همین است.

وی اظهار کرد: کاندیدایی هم که دارد انتخاب می شود، جایی در عرصه خدمت گذاری نداشت و بیشتر حضورش تشریفاتی بوده و همین الان هم جرات ندارد در بین مردم حضور یابد و با کارت هدیه و کارهای اینگونه مردم را تشویق به حضور در مجالشان می کنند.

وزیر سابق بهداشت بیان کرد: البته کاندیداهای دیگر هم اقبالشان به گونه ای نیست که در همان دور اول بتوانند وارد پاستور شوند.

باقری لنکرانی افزود: جبهه پایداری پس از بررسی فراوان افرادی که می توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت داشته باشند به یک لیست 70 نفره رسید و این لیست 70 نفره در نهایت به یک لیست سه نفره ختم شد.

وی اظهار کرد: این سه نفر یکی بنده هستم و دو نفر دیگر جلیلی و فتاح هستند که این دو نفر شرایط حضور در انتخابات را نپذیرفتند و فقط بنده باقی مانده ام که جبهه پایداری در نهایت نظر قطعیش را اعلام خواهد کرد.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: این انتخابات اگر قرار باشد بر همان منوال اتنخابات گذشته باشد احساس می کنیم ما خیلی ظرفیت و توانایی نداریم.

باقری لنکرانی تصریح کرد: برخی از افراد از 9 سال قبل ستاد انتخاباتی تشکیل داده اند و برخی دیگر از یکسال پیش ستادشان را راه اندازی کرده اند.

وی با بیان اینکه قطعا ما سه نفر با هم کاندیدا نخواهیم شد گفت: هر کسی کاندید شد و پرچم را در دست گرفت در نهایت چگونه برگزار شدن انتخابات مهم است.

 سخنگوی جبهه پایداری تاکید کرد: حماسه با گفتن اینکه ما بگوییم فرمانداری را به شما می دهم یا فلان کار را برای شما انجام میدهم بوجود نمی آید.

باقری لنکرانی بیان کرد: برخی افراد تلاششان این است که کاندیدای خودشان رای بیاورد اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد حضور پر شور مردم در انتخابات است./ک

برچسب ها: کاندیداها ، بازار ، گرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.